• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

תוכן לאחרונה על ידי לייבלה

  1. ל

    מסתפר לפני שבועות פורץ גדר?

    מדוע עלה על דעתך שיישאר בבית? ח"ו לעזות את הישיבה. יש לו אופציה פשוט לא להסתפר/לגלח.
  2. ל

    תרבות האוכל היהודי: מסע חגיגי לעולם הצ'ונטיות של ליל שישי

    לא אומרים על איכס, תרבות..
  3. ל

    תרבות האוכל היהודי: מסע חגיגי לעולם הצ'ונטיות של ליל שישי

    ובעיקר,, בעיקר על הַכַּתָּבָה שהובאה כאן.. מילא אתה רעב, לך להשביע רעבונך.. אבל ככה לעודד?? כאילו בשביל זה ירדנו כאן לתקן את הצולנט... קוים לדמותו של פריץ.. לדמותו של זללן.
  4. ל

    Moed LeKol Jai | Rabí Jaim Palachi | Meses de Nisán - Iyar

    אולי כבודו יסביר לי למה מכוונות מילותיו?
  5. ל

    Moed LeKol Jai | Rabí Jaim Palachi | Meses de Nisán - Iyar

    והמברך יתברך.. כמובן, שאיני יודע כלל יידיש, ולמה יחשוב מר שאני משוכנז? הכל מהרב המתרגם.
  6. ל

    Moed LeKol Jai | Rabí Jaim Palachi | Meses de Nisán - Iyar

    פאר די וואס פארשטייען נישט, א טיילווייזע איבערזעצונג פונעם בוך איז דא צוגעבונדן.
  7. ל

    מים אחרונים חובה - ביאור השגת מרן על הבא״ח

    מרן כותב שעיקר מים אחרונים הם רחיצה הגונה, בשונה מדברי הבא״ח, שהעיקר שיהיה משהו מועט. ואין לי אלא לסיים כמו שכתב אדם חכם..
  8. ל

    שאלה בחושן משפט.

    אם המחבר איבד את הספר, [באופן שאין דין השבת אבידה, וכגון: זוטו שלו ים (אין הכוונה שכל איבוד ספר הוא זוטו של ים, אלא כאן זה התרחיש. לתשובת לב הרב @אמונה ובטחון )] אין שום צד בעולם שחייבים להחזיר לו את ספרו-לא נעים, אבל זה נאבד-'הרי אלו שלו', וכל אדם שמוצא נכנס תחת הזכויות שהיו לבעלים, וכל...
  9. ל

    שאלה בחושן משפט.

    אני מדבר על שימוש בספר שנמצא... ולא על הדפסת ספרו-ושימוש בזכויות יוצרים שלו.
  10. ל

    הִרְהוּרִים בְּעִקְבוֹת הָאֶשְׁכּוֹלוֹת הָאַחֲרוֹנִים.. עַל שִׂגְשׂוּגוֹ שֶׁל הַ'פוֹרוּם'.

    אבקש מההנהלה למחוק את כל ההודעות שאינן קשורות ישירות לנושא האשכול. @מורשת מרן @הרב אליהו דניאל אוזן @בנימין לוריא
  11. ל

    שאלה בחושן משפט.

    הספר הוא אותו ספר, גם למחבר וגם לקונה.. ואין סיבה שלמחבר יהיה סימן, ולקונה לא יהיה סימן.
  12. ל

    שאלה בחושן משפט.

    הכא במאי עסקינן? בזוטו של ים! אגב, אם לא ציטטת אותי מהיכן אדע להגיב לך?
  13. ל

    שאלה בחושן משפט.

חזור
חלק עליון