שלום לכולם
ראיתי בספר "מנהגי הראש"ל" חלק א בתחילת הספר שהביא שהרב היה מקפיד על אמירת תיקון חצות באופן קבוע
ולאחר זמן מה ראיתי בספר אורחות מרן של הרב דוד יוסף שליט"א שמרן לא תמיד היה מקפיד בכך ולפעמים היה מעביר לילה שלם בכתיבת תשובות בהלכה וכו' מבלי להגיד תיקון חצות
א. כיצד יתכן שיש מחלוקת במה נהג? סוף סוף שתי המחברים היו קרובים אליו מאוד לא?
ב. מי באמת צודק?(לא שיש נפקא מינה,כי ודאי צריך לעשות תיקון חצות לכולי עלמא. אבל מעניין מה נהג מרן זיע"א)
ראיתי בספר "מנהגי הראש"ל" חלק א בתחילת הספר שהביא שהרב היה מקפיד על אמירת תיקון חצות באופן קבוע
ולאחר זמן מה ראיתי בספר אורחות מרן של הרב דוד יוסף שליט"א שמרן לא תמיד היה מקפיד בכך ולפעמים היה מעביר לילה שלם בכתיבת תשובות בהלכה וכו' מבלי להגיד תיקון חצות
א. כיצד יתכן שיש מחלוקת במה נהג? סוף סוף שתי המחברים היו קרובים אליו מאוד לא?
ב. מי באמת צודק?(לא שיש נפקא מינה,כי ודאי צריך לעשות תיקון חצות לכולי עלמא. אבל מעניין מה נהג מרן זיע"א)