הנה ביחו״ד ח״ב סי׳ב דן הרב לגבי כתיבת אותיות של אשכנזים בתפילין, ודן להתיר הואיל וכל הקפידא בגמרא הוא רק שלא יראה אות אחרת וכו׳ ליכא קפידא. וביחו״ד ח״ד סי׳ב חזר בו מתפילין של אשכנזים הואיל והם נוהגים כהט״ז לעשות מרווח בין שמע להיה אם שמוע שפסול למרן השו״ע, ובדעתי הקלה חשבתי שה״ה למזוזות הואיל דגם שם לכאורה יעשו את הט״ז. אך כעת נגלה לעיני הליכו״ע ח״ח פר׳ כי תבוא (לצערי הספר לא בידי להגיד באיזה עמוד) שם כתב בפסק למעלה דמזוזה של אשכנזים מותר לספרדים, ולפני שהחלטתי שמרן חזר בו (שהרי הליכו״ע ח״ח נכתב הרבה אחרי ח״ד) מרן הזכיר בתשובה למטה בסוגריים מרובעות דכל זה הוא במזוזות וס״ת בלבד אך בתפילין לא וציין ליחו״ד הנ״ל.
כלומר, כעת הבנתי שיש חילוק בין מזוזה לתפילין בדין הפרשיות.
כיוון שאינני בקיא בדיני סת״ם, אשמח אם יובהר הסיבה לחילוק הנ״ל מהיודעי דבר.
כלומר, כעת הבנתי שיש חילוק בין מזוזה לתפילין בדין הפרשיות.
כיוון שאינני בקיא בדיני סת״ם, אשמח אם יובהר הסיבה לחילוק הנ״ל מהיודעי דבר.