Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
הערה: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש.
מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com
אתה שוכח את המצב במדינה. בקושי מצליחים לשמור את המצב הקיים אתה רוצה לעשות שינויים? אני מקוה שכשיגמר כל זה יבינו שאסור לחכות ל'רפורמה' וצריך להתחיל לעבוד גם במקביל.
למה איש לא חושש לבליעת איסור.
ואסביר:
מרן ביבי"א (ח"ג או"ח כ"ד) ביאר למה אין צריך להגעיל שיניים תותבות, ובעיקר מב' טעמים, האחד הוא שעירוי מכלי שני אינו מבליע, ורוב השימוש בשיניים הוא בכלי שני. והטעם השני שדן בו בסוף התשובה שמקשה למה לא חוששים לדוחקא כמו שחוששים בסכין שחיטה, צירף את האומרים...
אתה מניח הנחה ומקשה קושיא. אני דוקא מסכים עם ההנחה הזו. אבל כמובן שלא כל אדם נחשב אלא דוקא בר סמכא. ובהתחשב בזה שאתה אנונימי, אתה לא בר סמכא.
לבד מכך, הרי לא התחשבו אפילו אם אדם מתו לו אביו או אמו שעם כל זאת לא יושב עליהם שבעה לא בפורים ולא בשמחת תורה. אבא שלך מת ואתה רוקד???? כן. אין קשר. התורה...
הדבר שבעיקר חסר בתוכנה הנוכחית היא ציטוט כפול. כל ציטוט לא מצטט את כל הפיסקה אלא רק את מה שכתב האחרון ולא את מה שציטט, מה שמקשה רבות על הבנת ההקשר של כל פיסקה.