שלחתי שאלתך לרה"ג ירון אשכנזי שליט"א וזה תשובתו:
מצד המציאות יש מחלוקת בין המבינים כיצד נעשה דבר זה, הרב בנימין חותה אמר שבירר זאת ומצא שהבאגט נאפה לפני כן בצורה מושלמת ומביאים את הבגאטים למפעל ושם חותכים אותם ואופים אותם עם תבלינים עד שנהיים קראנץ', ואחרים אומרים אחרת שהבגאטים הללו נאפים 80% ובמפעל עושים להם את המכה בפטיש.
והנה ממבט ראשון אם נאמר שהתהליך הוא כפי שמעיד הרב בנימין חותה לכאורה דומה הדבר למ"ש באור לציון בנוגע לברכת הצנים שאם היה לפני כן לחם אפי' אם לאחר מכן עשו אותו קראנצ' בכל אופן תהא ברכתו המוציא.
אמנם בספר וזאת הברכה עמ' 317 בשם הגרש"ז שאומר שאם מלכתחילה עושים אותו על דעת שיהיה בסוף קראנצ' תהא ברכתו מזונות אף אם באמצע התהליך הוא היה לחם גמור, וכן ראיתי תשובה בכתב יד של מרן הראש"ל הרב יצחק שליט"א שנקט כך, נמצא שגם אם נאמר שהתהליך הוא כפי שמעיד הרב בנימין חותה, בכל אופן תישאר הברכה בורא מיני מזונות. (התשובה מצורפת)
בברכת התורה ויגדיל תורה ויאדיר.