ב"ה
שלום וברכה,
ראשית אני ממליץ לך בכל לשון להתפלל עם המנין שעובר דרך קו ההלכה, ובכך תרוויח גם תפילה בציבור, גם עניית אמנים, קדישים, קדושות, וכל מילי דמיטב. וגם יש שם בדרך כלל כמה מניינים. (בחול המועד יש שם שחרית בנץ, ושחרית בשמונה, וכן מנחה גדולה ומנחה קטנה, וכן ערבית בצאת הכוכבים וערבית לאחר מכן עוד פעם. ביום חול רגיל יש 3 מניינים של שחרית). להתפלל דרכם: *3030, ואח"כ להקיש 5, ואח"כ 0, ואח"כ 1.
ולענין השאלה ההלכתית ששאלת, לענ"ד מאחר שיש מעלה גדולה שלא להתפלל ביחיד, אלא עם ציבור, ובשביל זה כ"כ וויתרו חז"ל על קטעים חשובים שהסדר שלהם חשוב ביותר, ואמרו לדלג, העיקר שלא יתפלל ביחידות, שקשה לכוון כראוי שהתפילה תתקבל, משא"כ תפלה עם הציבור שמתקבלת בכל מצב בעזרת ה', לכן גם במקרה כמו בשאלה, יש לדלג ע"מ להיחשב עם הציבור, ולא להיחשב יחידי.
ובגדר תפילה בשעה שהציבור מתפללים האם נחשב תפילה בציבור או לא, הנני לצרף מש"כ בזה בעניותי, (כשהייתי בבידוד ג' ימים בחדר עד שנמצאתי חיובי ויכולתי לצאת לסלון עם שאר החיוביים). ועיקרי הדברים מאות ז (עמוד 5), ועד אות כד (עמוד 21), והזכרתי שם (באות כ, עמ' 16), מדברי מרן הראש"ל שליט"א בזה בילקו"י, שלא עלו בקנה אחד ממש, ודנתי בדברים, והצגתי תמצית מהדברים בפני מרן שליט"א, והתייחס לזה בתשובה שנדפסה בקובץ משנת יוסף על הקורונה, (סי' לו, בעמ' קא), שאצרף גם אותו כאן לתועלת התלמידי חכמים הנכבדים שמשתתפים עימנו כאן.
בברכת מועדים לשמחה,
בריאות איתנה, ובשורות טובות