• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

הרב יצחק בנאום למשלחת האמריקנית במלון ולדורף אסטוריה

מוישי ס"ט

Well-known member
הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף נאם בפני חברי המשלחת האמריקנית השוהים בישראל ואמר כי "סופה של אמת לצאת לאור: אנחנו זוכים לנשיא שמכיר באמת הזאת ללא סייג, נשיא שמכריז בפני כל העמים והדתות: ירושלים היא בירת ישראל״. צפו
הערב התקיים במלון ולדרוף אוסטריה, אירוע מיוחד לחברי המשלחת האמריקנית שהגיעו לישראל לרגל חנוכת השגרירות האמריקנית בירושלים שיתקיים מחר.
באירוע נאם בין השאר מרן הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף שאמר כי "אמריקה היתה מאז ומתמיד מלכות של חסד, אבל הנשיא טראמפ הוא עצמו מלך של חסדים. לפני 51 שנה פרצנו את החומות, הורדנו את המחיצות, כדי שירושלים תהיה עיר שלמה של שלום ואחדות, שכל אדם ימצא בה את מקומו״, אמר הרב. ״ביום כזה, שכולו הודיה לקדוש ברוך הוא, אין מתאים יותר מאשר להודות על הקשר המיוחד שזכתה מדינת ישראל עם ארצות הברית.
״במשך שנים נלחמת ישראל על הצדק, על האמת, מלחמה לא קלה מול עולם של שנאה ורשע, מול אנטישמיות בלתי פוסקת, אבל סופה של אמת לצאת לאור: אנחנו זוכים לנשיא שמכיר באמת הזאת ללא סייג, נשיא שמכריז בפני כל העמים והדתות: ירושלים היא בירת ישראל״.
לאחר הנאום ניגשו למקומו של הרב בני הזוג ג׳ארד קושניר ואיוונקה טראמפ, חתנו ובתו של הנשיא טראמפ, לבקש את ברכתו ולהודות לו על התמיכה. הרב ביקש מבני הזוג להעביר את תודתו והוקרתו של העם בישראל על העברת השגרירות לירושלים.
באירוע השתתפו שרי ממשל הממשל בישראל ובארה״ב, יועצי הנשיא טראמפ, שגרירי מדינות, מיליארדרים ועוד.
 
חזור
חלק עליון