ניתן לשלב לחנים במקאם ביאת, כך שגם לא תמיד המעברים ביניהם כל כך מורגשים,
בפרט מי שיודע לעשות זאת באופן מקצועי.
שבת שלום ומבורך.
קדיש: בפרט מי שיודע לעשות זאת באופן מקצועי.
שבת שלום ומבורך.
אנכי שמי ה' מתוך שירת הבקשות, במנגינה החלאבית כאן.
ענו בהמון שיר קול המוני.
ראו בנים:
בא עם בחיר יה - נשמח בהילות הצדיק (מקאם מוחיאר)
מעוזי אז כלה קץ.
אגיל אבי (במקאם כורד).
נשמת כל חי:
מנגינה של כתר יתנו לך הכורדי. כאן.
הן הם יודו:
נעימת השיכורים. (וגם כאן).
שועת עניים:
מעוזי אז כלה קץ.
עוד ישמע בהרי יהודה
רבינו עובדיה
אל ההודאות:
שלום וצדק נשקו (מתוך הבקשות).
יה אלה מלכות עלם מלכותיה (מתוך הבקשות).
קדיש:
אל מסתתר בשפריר חביון.
וישתבח:
יראנו כקדם נפלאות (מתוך הבקשות).
אל אדון/ שמחים בצאתם:
קראתיך בכל לב (במקאם מוחיאר)
אל אליהו אל אליהו.
ארץ הקדושה יקרה חמודה.
ממצרים גאלתנו:
יהלומה יהלומה (ביאת).
יפת עין לבבתני (במקאם ביאת שורי).
נקדישך:
קול המבשר אנא בא העת תעלו.
ברכת כהנים:
ניתן לשלב מקאמים שונים, רצוי כורד או נהוונד. או נאוה. וכמובן לפי הענין... [וכבר ראיתי שהליץ חכם אחד (שמלבד גאונותו בתורה בקי מופלא הוא ברזי המקאם) שאם החזן רוצה להאריך בברכת כהנים שיאריך, אבל שירים את הידיים שלו כמו הכהנים...].
כתר יתנו לך:
אני השם בראתי
כתר יתנו לך מלאכים ואופנים [מתוך הפיוט את תהילתך יה אגיד]. זה ממש נפלא.
כתר יתנו לך הכורדי המפורסם.
שלום וצדק נשקו.
הוא אלוהינו:
אל אליהו,
ארץ הקדושה
נספחים:
יחיאל נהרי ברכת יוצר בחוסני
נערך לאחרונה: