• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

חובת מחאה על פתיחת חנות נבלות וטריפות ומחללת שבת!!

מוישי ס"ט

Well-known member
אני מצרף כאן תמלול של כתבה מאתר JDN, בענין. וגם כתובת מייל של ראש עריית פתח תקווה, שודאי כל ישראל ערבים זה לזה, וחייבים למחות, גם מי שלא גר בפ"ת, כי זה נותן פתח פתוח לשאר פרוצים, וכיוצ"ב.
זה כתובת המייל של ראש העיר.
ramig@ptikva.org.il

בעקבות פריצת הסטטוס קוו בפתח תקווה, והפתיחה המתוכננת של חנות ענק לממכר טרפות ונבילות תוך חילולי שבת במרכז העיר, נרשמת בימים האחרונים אחדות חוצת מגזרים למען שמירת השבת והצביון היהודי במרכז העיר כאשר רבני ונציגי המגזר החרדי יחד עם רבני ונציגי הציבור הדתי לאומי בעיר קיימו בשבוע שעבר כנס רבנים וחברי מועצה מהקואליציה ומהאופוזיציה על מנת לפעול לטובת המשך זהותה היהודית של העיר ושמירה על הסטטוס קוו.

המתכנסים נענו לקריאת רב העיר פתח תקווה, הרב מיכה הלוי, לטכס עצה כיצד לחזק את השבת בעיר לאור נסיונות לפגוע בסטטוס קוו העדין הקיים בעיר זה שנים ארוכות, מתוך כבוד והדדיות בין כלל התושבים.

כאמור, לצד הרבנים מכלל המגזרים, השתתפו בכנס ראשי הסיעות הדתיות במועצת העיר, אליהו גינת נציג סיעת ש"ס, איציק דיעי נציג סיעת הבית היהודי, שמעון ברגמן נציג סיעת דגל התורה וישראל פרידמן נציג סיעת אגודת ישראל.


רב העיר הרב מיכה הלוי פתח את הכינוס ואמר: "זה עתה קראנו בעשרת הדיברות אודות שמירת השבת זכור את יום השבת לקדשו – יש לעשות פעולות אקטיביות לאורך כל ימות השבוע כדי שבשבת תהיה שביתה מלאה של המסחר ברחבי העיר כפי שהיה נהוג מקדמת דנא".

הרבנים ונציגי העירייה דיברו על הנסיונות לפגוע במעמד השבת שהתרבו לאחרונה ובאים לידי ביטוי בין השאר בכוונת רשת השיווק 'טיב טעם', שמוכרת בשר שאינו כשר וחנויותיה פתוחות בשבת, לפתוח חנות גדולה במרכז העיר.

הרבנים ציינו כי גם סוחרי השוק הביעו דאגתם מפתיחת מסחר באופן גלוי ורשמי במרכז העיר, דבר שיקשה עליהם לשבות ביום המנוחה.

בנוסף, הועלה הצורך לפנות לראש העיר אודות אכיפת חוקי העזר העירוניים בכל רחבי העיר ושמירת הסטטוס קוו העדין הקיים בעיר. כלל משתתפי הכינוס הביעו תקווה כי האחדות שבאה לידי ביטוי במפגש למען השבת והצביון היהודי של העיר תאפשר המשך עשייה משותפת למען מטרות אלה. ע"כ.

יהודים הצילו!!!!

ניתן לשלוח מייל לראש העיר בכתובת ramig@ptikva.org.il
ובטלפון: 03-9052450
 
חזור
חלק עליון