מרן זצ"ל כתב בחזון עובדיה שבת ג (עמ' ז) לגבי כפתור שנפל מהמעיל בשבת שאין עליו דין מוקצה ומותר בטלטול. וציטט דבריו מתשובתו ביבע אומר ז (סימן לז אות ד). ואילו שם (ביביע אומר) סיים שהמחמיר תע"ב, וכאן בחזון עובדיה לא כתב שהמחיר תע"ב.
האם זה אומר שבחזון עובדיה הבין מרן להתיר בשופי ולא לחשוש למחמירים כלל?
[שאלה שנשאלנו בעבר מאת הרה"ג הרב מאיר כהן שליט"א, מח"ס טעמי המצוות).
האם זה אומר שבחזון עובדיה הבין מרן להתיר בשופי ולא לחשוש למחמירים כלל?
[שאלה שנשאלנו בעבר מאת הרה"ג הרב מאיר כהן שליט"א, מח"ס טעמי המצוות).