הרב מרוכז בדף ולא יכול לקיים פוק חזי שכבודו רוצה. ואפשר שכן רגילותו ברבים.אחרי המחי"ר לא נראה כך כי פוק חזי כולי עלמא מברכים ביחד ולא מדברים פה באנשים שלא בסדר ובר מין דין מהיכא תיתי לעבור על איסור (דברי שער הכוונות)בשביל שמשהו אחר לא יטעה ומה גם שלא בטוח שיטעה (חשש רחוק) ומה גם אפילו שיטעה ויענה ברוך הוא וברוך שמו פסק מרן זיע"א שלא הוי ברכה לבטלה וכן יוצא ידי חובתו,לכן פשוט נראה על פניו שמרן זיע"א לא חשש לחששות תלושים מהמציאות.