מדוע מרן רבינו זצ"ל נהג שלא לקשור הרצועה על התיתורא כדי לחזק את התפילין על הזרוע (כש"כ בילקו"י ס' כה סעיף עז. ובהלכה ברורה ס' כז סעיף כו). על אף שלדעת הרמ"א בס' כז שאין לעשות כן, מ"מ לדעת הכנה"ג חייב לעשות כן, שאם לא יהדק לא יקיים וקשרתם שנאמר על תפילין של יד. והרבה אחרונים פסקו כדבריו. וגם מש"כ ביבי"א ח"ט (קח אות כ) הוא רק שלא לקשור את הרצועה סביב הבית שיש לסמוך על המקובלים שלא סברו כך, כדי לשמור על הריבוע של התפילין. ע"ש. א"כ למה לא עדיף לקשור על התיתורא?