שולחן ערוך אורח חיים סימן א
הלכות הנהגת אדם בבוקר
דין השכמת הבוקר
ובו תשעה סעיפים:
....
סעיף ג
ראוי לכל ירא שמים, שיהא מיצר ודואג על חורבן בית המקדש.
סעיף ד
טוב מעט תחנונים בכוונה, מהרבות בלא כוונה.
עד כאן לשון השולחן ערוך .
למה השולחן ערוך כתב טוב מעט תחנונים בכונה דוקא אחרי סעיף של תיקון חצות ולא לפני.הרי זה הוא הדין לתלמוד תורה כפי שביאר המשנה ברורה.וזה גם לכל התפילה.אם כן למה הסדר הזה?
הלכות הנהגת אדם בבוקר
דין השכמת הבוקר
ובו תשעה סעיפים:
....
סעיף ג
ראוי לכל ירא שמים, שיהא מיצר ודואג על חורבן בית המקדש.
סעיף ד
טוב מעט תחנונים בכוונה, מהרבות בלא כוונה.
עד כאן לשון השולחן ערוך .
למה השולחן ערוך כתב טוב מעט תחנונים בכונה דוקא אחרי סעיף של תיקון חצות ולא לפני.הרי זה הוא הדין לתלמוד תורה כפי שביאר המשנה ברורה.וזה גם לכל התפילה.אם כן למה הסדר הזה?