אושרי רביב
Well-known member
שלום רב לאוהבי תורתך
בילקוט יוסף שבת ה על ענייני חשמל בהלכות מקרר לא כתב על נורת לד, וכנראה בהיות וזה כרך ישן ועדיין לא היה
שאלה לי קטנה, על אודות מה שנפסק בשו"ת יביע אומר ח"א (חאו"ח סי' כא) וח"י וחזו"ע שבת ח"ו ועוד ועוד מפוזרים בספרי רבנו הגדול ורבינו שיבלחט"א, אם פסיק רישיה בדרבנן דלא ניחא ליה נחשב לא איכפת ליה מותר גמור הוא, מדוע אם נורת הלד נשארה דולקת בשבת אין הדין שמותר לפתוח ולהוציא את המאכלים באופן רגיל? הרי איני רוצה את הנורה עתה, אלא להוציא את המאכלים?
בילקוט יוסף שבת ה על ענייני חשמל בהלכות מקרר לא כתב על נורת לד, וכנראה בהיות וזה כרך ישן ועדיין לא היה
שאלה לי קטנה, על אודות מה שנפסק בשו"ת יביע אומר ח"א (חאו"ח סי' כא) וח"י וחזו"ע שבת ח"ו ועוד ועוד מפוזרים בספרי רבנו הגדול ורבינו שיבלחט"א, אם פסיק רישיה בדרבנן דלא ניחא ליה נחשב לא איכפת ליה מותר גמור הוא, מדוע אם נורת הלד נשארה דולקת בשבת אין הדין שמותר לפתוח ולהוציא את המאכלים באופן רגיל? הרי איני רוצה את הנורה עתה, אלא להוציא את המאכלים?