• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

דעת הרב יצחק יוסף לגבי חיסון שלשי

ב"ה
שלום וברכה,
אחד המשתתפים היקרים, כאן כתב (כאן) בזה"ל:
הנה לאחרונה פנו אלי כמה אברכים ואמרו לי ששמעו שמועה כאילו מרן הראש"ל שליט"א חזר בו מההוראה לגבי החיסונים, ודעתו שלא להתחסן בחיסון השלישי כי שמע שהדבר יכול להזיק.
על כן עליתי לביתו של מרן הראש"ל פוסה"ד רבינו יצחק יוסף שליט"א: ומרן התבטא בכאב ואמר לי, כמה חבל יש כמה "משוגעים" שמפיצין שמועות בשמי שלא היו ולא נבראו, כי דעתי נשארה כמו בתחלה שצריך להתחסן.
והנה באותה העת ניגש אליו אחד מחשובי תלמידיו מבוגרי ישיבת חזון עובדיה, ואמר למרן שליט"א שעשה את החיסון השני ועדיין יש לו כאבים בכתף, וע"כ הוא מסופק אם כדאי לו להתחסן מנה שלישית, ומרן שליט"א ענה לו בהוראה ברורה בזה"ל: תתחסן גם במנה השלישית, כי החששות שיכולים ליגרם אם חלילה תחלה בקורונה זה הרבה יותר מסוכן וחמור מהכאבים שיש לך ביד.
שוב אותו תלמיד שאל את מרן מה דעתו לגבי חיסון לילדיו מגיל 12 ומעלה, ומרן שליט"א הורה לו שג"כ יחסנם, וברכו בברכת "אתה שלום וביתך שלום וכל אשר לך שלום".
עד כאן.

בברכת,
והסירותי מחלה מקרבך
 
אין לך הרשאות מספיקות להגיב כאן.

נושאים דומים בפורום

חזור
חלק עליון