האם מותר לחזור על מילים בשמונה עשרה וחזרת הש"ץ בשביל הניגון או הכוונה?

לכל רב ראשי יש את הרב הפוסק בלשכתו לשאלות. אצל הרב מרדכי אליהו היה הר' אלי בן דהן והר' זעפראני, אצל הרב עמאר נראה לי הבן של הרב ציון בוארון, אצל מרן שליט"א הרב דניאל, אצל הרב דוד זה הרב שי עמר.
יש לדון בביאור החילוק בין 'הרב' ל"הר' ".
ויש ליישב.
 
בצחות יש לומר - שמרן הראש"ל הגר"י משיב כמו 'מרן האבא', עם בלאנק, ברצינות, בצורה שמפרגנת מאוד לשואל.
ואחיו הראש"ל הגר"ד בחר דרך שונה, כמו בעוד תחומים ;)
אולי זה רק בגלל שהגרפיקאית עוד לא סיימה להכין את הבלאנק?
 
אדיר ונהור בו בו בו בורא דוק וחלד? וזה בתוך התפלה בתוך חזרת הש"צ ביוה"כ.
מנגינת נקדישך ונעריצך ליהודי מרוקו נננננ נננננ ננקדישך וווווו וווווו וווווונעירצך וכוי'
מזמור לדוד הבו לה' בני אלים... על מים על מים על מים רבים.... שמחזירים את הס"ת לפני מוסף של שבת.
????
יש לחלק בין פיוטים ומזמורים לברכות.
שכל המשנה ממטבע שתיקנו חכמים וכו-
 
אם כבר מדברים על זה
אף פעם לא הבנתי למה את ההוספות שמובא בר"ה לא אומרים ושל יום כפור כן אומרים.
המקור ביום כפור הוא גם 1000 שנה של רבי יוסף טוב עלם ורבי יהודה הלוי.
 
חזור
חלק עליון