חזק וברוך על הקובץ, עיינו בדבריו ותחילה אציע להראות לו גם מה שכתבנו, והוא נשען שם על הסבר הרב משה לוי בתשובת הרא"ש, וכבר הערנו על דבריו שהעיקר חסר מן הספר, ובהערה 4 הביא לרב שטען כדברינו, ואם כן נאסור פרחים כי הוחדו לנוי ומראה, וניחא ליה שיש חילוק האם "הוכנו" מעיקרא לכך כפרחים וסליקוסתא לבין ציפורים שמעיקרא דינם כאבן רק שצריך לעשות מעשה יחוד דלא מהני ככדור, והנה סותר דברי עצמו מההמשך אות ו שרוצה להביא ראיה מתוס ראש שהשיג ארב יוסף אטו אבן נאה יהיה מותר לטלטל? שע"כ בלא ייחדה דאי בייחדה מהני, ושכח דברי עצמו שבדבר שאינו מוכן כאבן לא מהני ייחוד לנוי..והאמת שאין חילוק זה נראה, גם סליקוסתא בעודו בעולם מחובר טרם מוכן לנוי גם השושנה בגבעה בעודה מחוברת טרם הוכנה ורק לאחר מעשה הקטיפה יש ייחוד, ולא מתחיל משעת קטיפה הקיום שלה בעולם, אז גם ציפור זו שנתפסה הוי כקטיפה, ואם תרצה מעשה, הנה נגזור לה את הכנפיים..אך למה שנצטרך כלל במעשה בייחוד לעולם סגי כאבן, ומהיכן חילוקים אלו, אלא ודאי שביאור הרא"ש כדביארנו בפנים, ואנא יציע לו כבודו את הדברים טרם הדפסה, אולי נזכה לתגובה..לגבי קטנים באמת נראה שאין צריך לפנים, אך דברינו גם לגדולים..