בחזו"ע שבת ח"ג עמ' עח נראה שהרב סובר שמאוורר כלי שמלאכתו לאיסור. וזה מפני שני טעמים א. משום שיש עליו תורת כלי ומתחילה היא מיועדת להטותו לכל צד שזה עיקר תשמישו. ב. שאין המאוורר עושה פעולה האסורה בשבת אלא החשמל שמניע את הכלי הוא האסור. אך אם הכלי עצמו עושה פעולה שאסורה, הוי כלי שמלאכתו לאיסור. (כמבואר בחזו"ע עמ' צ).
נשאלת השאלה, אם המאוורר מכובה, א"א לעשות בו שום שימוש, א"כ כשהוא מכובה הוי כמו מוקצה מחמת גופו?
ראיתי בחזו"ע עמ' פב בשם השבט הלוי שהתייחס לזה, אך לא זכיתי להבינו.
נשאלת השאלה, אם המאוורר מכובה, א"א לעשות בו שום שימוש, א"כ כשהוא מכובה הוי כמו מוקצה מחמת גופו?
ראיתי בחזו"ע עמ' פב בשם השבט הלוי שהתייחס לזה, אך לא זכיתי להבינו.