הקובץ אינו יכול להעלות לפורום כי הוא שוקל הרבה. כל המעוניין במהדורה מעודכנת יכול לפנות אלי למייל בכל עת ובכל שעה, ואשלח בשמחה.תודה
מהי העידכון היותר חדש מהאור חדש?
זעזוע עמוק וחלחלה נוראה תקפה אותי מלראות את סגנון דבריך!!!מצורף מאמר קצר שכתבתי היום בנושא
לא מוצדק, דבריו לפום ריהטא נכוניםזעזוע עמוק וחלחלה נוראה תקפה אותי מלראות את סגנון דבריך!!!
כאילו ולמרן השו"ע היו טעויות בהבנה וכדו'...
וגם אם אכן כוונת ראבי"ה עצמו היתה לדבר אחר ממה שהבין הב"י, מקובלנו מרבותינו כי לכך כיוונוהו מן השמיים.
ובלא"ה אין אדם עומד על דעת רבו עד ארבעים שנה, עאכ"ו על דעת מרן השו"ע.
חזור בך בן אדם! חזור בך!!!!
זו לא פעם ראשונה.לא מוצדק, דבריו לפום ריהטא נכונים
הוא לא טוען לטעות מצד הבנה דברי הראבי"ה, אלא לטעות מצד העתקה מקוטעם ע"י המרדכי
ועל כגון זה ודאי נאמר הכלל שאילו מרן היה רואה
כמובן שכדי להיות בטוח בזה צריך לעיין הדק היטב, אבל אם המעיין המתגבר עיין בזה והוא רוצה לכתוב ככה, מה הבעיה? [את כותרת המאמר בכל זאת כן הייתי מציע לשנות למשהו קצת יותר מעודן]
ידידי היקר.זו לא פעם ראשונה.
עברתי אתמול עד לשעות הקטנות של הלילה על הרבה מדבריו,
הזעזוע שחשתי מטורף.
גם אם דבריו נכונים - לא בסגנון שהוא כותב (כמו שהדגשתי בהודעה הראשונה), לא בצורת הגשת הדברים, ולא למהר ולהגיע למסקנות!!! לא!!!!!
ואדרבה, מעלעול בין בתרי הפורום נראה כי יש להרב @כמעיין המתגבר מעריצים בין רחבי הפורום
אשמח אם אי מי ייקח את הדברים שלו המפוזרים כאן בפורום ויביאם קמיה אדם גדול, והיה אם יורה כי אין בזה בעיה והתנהלותו נכונה, אף אני אענה את חלקי בבקשת המחילה, ואדרבה אם אכן כן הוא אני ראשון להיות מגדולי תלמידיו של הרב @כמעיין המתגבר .
את הכותרת כמדומני שאפשר לתקן, וטוב מאוחר מלעולם לא!ידידי היקר.
יש כאן שני דברים. א' עצם הנידון האם דברי השו"ע קיימים אף במקומות שודאי היה חוזר בו - נידון זה כבר התוכחו בו רבים, והאומר שאמרינן שהשו"ע היה חוזר בו - אין מזניחין אותו. מי שרוצה לחלוק, זכותו.
ב' לא עצם הענין אלא הניסוחים - בזה בריש דרכי הייתי כותב בצורה חריפה ופסקנית, כדרך הצעירים, ועם הזמן עידנתי הלוך ועדון את כל דברי, (מקוה שקראת את דברי במהדורות המעודכנות!). בענין הכותרת של המאמר כבר העירני אדם גדול שלא יאה לכתוב כך בתור כותרת רעשנית, וחוזרני בי.
?כדאי לראות את דבריו החמורים כלפי הזוהר הקדוש.
בספרו אחרי יורה דעה מובאים שיטות הראשונים בענין דינים ומצוות שהשמיטו הטוש"ע, והם מסודרים על סדר הרמב"ם, ושם בסוף ספר המדע יש מדור אמונות ודעות. ושם כתב בענין היחס לקבלה.
כוונתך לפותח האשכול?בספרו אחרי יורה דעה מובאים שיטות הראשונים בענין דינים ומצוות שהשמיטו הטוש"ע, והם מסודרים על סדר הרמב"ם, ושם בסוף ספר המדע יש מדור אמונות ודעות. ושם כתב בענין היחס לקבלה
כןכוונתך לפותח האשכול?