• לחכמי ורבני הפורום הע"י,

    בימים האחרונים יצאנו לפסק זמן קצר, כדי לעשות בדק בית וחשבון נפש כיצד הפורום יוכל להגיע לנקיות גדולה יותר בעניין כבוד חכמים, בעקבות תקלה שקרתה, חרף הצעדים וההגבלות שננקטו בעבר.

    כעת בסיעתא דשמיא, לאחר היוועצות עם דעת תורה, הגענו למתווה שבע"ה יהיה לתועלת לכולנו, להיות בפורום נקי יותר, בו יוכלו הרבנים הגאונים שליט"א מכלל המגזרים לדון בדברי תורה, כדרכה של תורה, ללא חשש של היכשלות חלילה בכבוד חכמים.

    הנהלים הוחמרו, וננקטו גם פעולות טכניות לשם כך. ואנו שמחים לבשר על פתיחת הפורום בחזרה במתכונתו החדשה. תיתכן אולי אי נוחות קטנה, אבל הרווח הוא של כולנו: פורום נקי וזך! כאן המקום לבקש מהציבור לשים יותר לב על כפתור הדיווח שבכל הודעה, ולדווח על תוכן שלדעתם אינו מתאים, ובפרט בתוכן ישן (שאולי חרף ההגבלות הישנות נשאר בטעות).

    אנו תקווה שבע"ה נזכה להיות מחכמי ארץ ישראל שנוחים זה לזה בהלכה, ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרך התורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

    ונסיים בתודה לכל הפונים בתקופה הזו, ושלחו את חיזוקיהם. תודה על האיכפתיות והשותפות, בע"ה יחד נמשיך להגדיל את בית המדרש הדיגיטלי הנוכחי, אשר מביא ברכה לרבבות אלפי ישראל.

    חזקו ואמצו!

לימוד בספרי ברסלב

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
@יהויחז אתה לא יכול סתם להביא כל מיני פשקווילים שאיזה מישהו כתב, דברי הבל הוא כתב שם. קודם כל שיבין את כוונתו של הרה"ק רבינו נחמן ורק אח"כ ישאל שאלות. בושה וחרפה של אותו מוציא המכתב.
ולגופו של ענין, אענה על דבר אחד שראיתי (עברתי ברפרוף בלבד על המכתב שיהויחז הביא) הוא כותב בחוצפה שאצליהם (ברסלב) א"א להתקרב לה' אלא קודם כל לצדיק האמת ורק אח"כ לה'. וככה הוא תה על דרכם.
נעלם מאותו כותב שטויות נגד רבי נחמן, רש"י מפורש בפר' עקב עה"פ ובו תדבק.
 
מרן זיע"א חיבר עשרות ספרים בהלכה ואפי' לא קונ' אחד בקבלה ולא קונ' אחד במקאמים. מה זה אומר שלא ידע קבלה ומקאמים?!
די לדמגוגיה. תעלו קצת את הרמה.
זה אומר שידע אך לא העריץ, והרבה יותר התמוגג מתשובה בפתח הדביר ממקאם חוואג'.
 
אולי קצת לאפס את המצב באשכול הזה, שכל אחד וגם כמה מטובי הכותבים בפורום נפלו בו בזלזול בא' מקדושי ישראל. (ראה לרבי צדוק הכהן מלובלין שאין מחלקת על גדולתו וכו', שחיבר חיבור על אחד מחיבורי מוהר"ן [ספר המידות], וראה להגרא"א דסלר שבכמה מקומות מביא מדבריו, ובא' מהם גם מבאר אותם. וכמובן אין ר' נחמן צריך להם, אך הוא לאפוקי מלב הטועין והמשובשים, שלא יודעים להכיל מחלוקות וגישות שונות).
מצו"ב מכתב ממרן זיע"א ובו תארים נפלאים על רבי נחמן, שכמדומה לא כתב על אף גדול:
1724878640225.jpeg
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון