• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

מרן הראש"ל פוסק הדור הגר"י יוסף קורא הערב בשיעורו השבועי לח"כים החרדים להדיח את נציב הקבילות על שופטים ודיינים אורי שוהם שר"י

ישיבישער של מרן

Well-known member
חבר צוות

הראש"ל בקריאה חריגה: "להעיף ולהדיח את נציב תלונות השופטים"​

הראשל"צ הגר"י יוסף קורא הערב בשיעורו השבועי לחברי הכנסת של ש"ס לפעול להדחתו של נציב תלונות הציבור על השופטים לאחר שקרא לבדוק אם הוא ראוי לכהן כרב ראשי וגם קנס אותו פעמים רבות, לעומת הרה"ר האשכנזי | והאם השופט סוגר חשבון עם הבן בגלל האב​

ארי קלמן | חרדים3.12.2022 | 22:47

224e0e7b4a0eebe0a35d.jpg
אורי שוהם/הגר"י יוסף | צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף קורא הערב (מוצאי שבת) להדיח את נציב תלונות הציבור על השופטים, שופט העליון בדימוס אורי שהם מתפקידו, אחרי שהשופט קרא לבדוק האם הראש״ל ראוי לכהן בתפקיד בעקבות התבטאויות פוליטיות וכן כנס שערך בעבר נגד רפורמת הכשרות של השר לשעבר מתן כהנא.
בשיעורו השבועי הערב ב'יזדים' התייחס הגר"י יוסף לנושא וקרא לחברי הכנסת של ש"ס: "תפעלו בנושא הזה, תדיחו אותו, תשימו במקומו דיין שיהיה ממונה על הדיינים. שמו שופט חילוני שמחלל שבת שממונה על הדיינים, איפה השכל, איפה ההיגיון", תהה הראש"ל, שקרא, "צריך להעיף אותו ולהדיח אותו".


הגר"י יוסף הלין על כך שאחרי שערך כנס נגד רפורמת הכשרות ספג דו"ח ביקורת, ואילו כשהרב הראשי הגר"ד לאו ערך כנס בנושא הגיור הוא לא קיבל דו"ח, "הוא אשכנזי אז פטרו אותו, אבל אנחנו הוא עשה דוח שאנחנו עברנו על החוק".
"יש לו (לשופט אורי שוהם. א"ק) מגמה, עוד מאז שמרן (הגר"ע יוסף. א"ק) דיבר נגד שופטים - אותו שופט התרגז, עכשיו הוא מצא בעל חוב לגבות את חובו, והוא נוקם בי בגלל דברי מרן האבא. הכל אצלו נגיעות".
הרב התגאה כי יש לו 16 דוחות שקיבל מנציב תלונות השופטים ואמר, "יש דיינים שמפחדים לקבל דו"ח מהשופט, יש לי 16 דוחות ושום דבר לא קרה לי. זה התפקיד שלנו", כששב וטען לאפליה, "למה להרב לאו היה מותר לעשות כנס נגד הממשלה בעניין הגיור ולי אסור?!, אולי זה אפליות בגלל שרוצה לנקום באבא שלי". כך הראשון לציון.
ישי כהן: הראשל"צ הגר"י יוסף קורא הערב לח"כים החרדים להדיח את נציב הקבילות על שופטים ודיינים, השופט אורי שוהם. מאשים אותו שפועל נגדו כנקמה על דברים שאמר אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.
 
נערך לאחרונה:
כמה שמחה וגאוה היה לי לשמוע את מרן מדבר ככה! כך צריך להיראות ולהישמע מנהיג בישראל, לא לפחד מאף אחד!
נראה לי שסיפרתי כאן שפעם מרן היה איתנו בצפון והוא אמר לנו בלגלוג הם יענישו אותי שלא יעלו אותי בדרגה יותר... לא יעשו אותי ראש ממשלה... או נשיא המדינה...
 
 

נושאים דומים בפורום

חזור
חלק עליון