יוסף דהן
Well-known member
שלום רב לרב!
בילקו"י מבואר :
לפני שמפרישים חלה מברכים : "ברוך אתה ה׳ אלוקינו מלך העולם אשר קדשנו במצותיו וצונו להפריש חלה תרומה".
ואילו בהליכות עולם כתב 3 נוסחים ומסקנתו שכל אחד יש ע"מ לסמוך
והרי הילקוט לאשה ולבת יצא טרם הליכות עולם
וא"כ מה למעשה
האם יש כאן משנה אחרונה או סתירה ?
שאלה שניה
לאחר שכתב הרשלצ במכתב שמצוה לפרסם שאסור ללמוד בספריו של הרב אופיר מלכא
האם מי שמחבר ספר ורואה בהגהה שהזכיר קטעים מספרי הליכות מועד וכו' [שלא חולק על מרן הרב עובדיה להדיא, אלא מסכם בצורה משלו מסודרת או מביא סברא וכו'], צריך להשמיטם, או שלא היות והרי הרשלצ עצמו מזכיר ספר זה?
בילקו"י מבואר :
לפני שמפרישים חלה מברכים : "ברוך אתה ה׳ אלוקינו מלך העולם אשר קדשנו במצותיו וצונו להפריש חלה תרומה".
ואילו בהליכות עולם כתב 3 נוסחים ומסקנתו שכל אחד יש ע"מ לסמוך
והרי הילקוט לאשה ולבת יצא טרם הליכות עולם
וא"כ מה למעשה
האם יש כאן משנה אחרונה או סתירה ?
שאלה שניה
לאחר שכתב הרשלצ במכתב שמצוה לפרסם שאסור ללמוד בספריו של הרב אופיר מלכא
האם מי שמחבר ספר ורואה בהגהה שהזכיר קטעים מספרי הליכות מועד וכו' [שלא חולק על מרן הרב עובדיה להדיא, אלא מסכם בצורה משלו מסודרת או מביא סברא וכו'], צריך להשמיטם, או שלא היות והרי הרשלצ עצמו מזכיר ספר זה?