כדי שיוכלו לאגוד את זה כל שנה, ויהיה ספר.יש סיבה למה המאמר הפותח מתחיל בעמ׳ קיט?
יש סיבה שקובץ זה לא נכנס לאוצה"ח?יצא בס"ד קול סיני חדש, מצו"ב השער והעמוד השני - תוכן העניינים של המופיע בקובץ הנפלא הנ"ל.
דיברתי איתו כמה פעמים, ואינו רוצה כ"כ. כמה קבצים בודדים כן הכניס, על מנת להראות שקיים קובץ כזה. אבל לפרסמו בתדירות כנראה חושש מהפסקת המנויים (כמו שקובץ בית יוסף לא נמצא מטעם זה כמדומני).יש סיבה שקובץ זה לא נכנס לאוצה"ח?
כמדומה שהוא טעות ושטות:דיברתי איתו כמה פעמים, ואינו רוצה כ"כ. כמה קבצים בודדים כן הכניס, על מנת להראות שקיים קובץ כזה. אבל לפרסמו בתדירות כנראה חושש מהפסקת המנויים (כמו שקובץ בית יוסף לא נמצא מטעם זה כמדומני).
כבודו צודק בכל מילה.כמדומה שהוא טעות ושטות:
טעות, כי מי שיש לו אוצה"ח בלא"ה לא יקנה קבצים אלו, יש לו מספיק חומר לעיין בו. רוב האנשים שיש להם אוצה"ח לא קונים כמעט ספרים.
ושטות, כי מה ישווה כמה עשרות שקלים בשנה, לעומת השכר של זיכוי הרבים שיהיה בהכנסתו לאוצה"ח?!
ידידי ורעי, כבודו צריך להבין שבשביל שאנשים יוכלו להמשיך לזכות את הרבים, צריך לחשוב ולעשות "פעולות עסקיות", אתה יודע כמה זה קשה לגייס תרומות בשביל להוציא חומרים תורניים... זה לא פשוט בכלל. אם נכונה הגישה של לא להכניס לאוצר בגלל שלא יקנו, זה כבר ויכוח אחר, אבל "זיכוי הרבים" לא קשור כאן. כי העורך חושב איך לממן את המשך הוצאת הקובץ, ושלא יהיה כמו הרבה פרויקטים ספרדים שכל הזמן חושבים רק"זיכוי הרבים" ובסוף יוצא שמזכים את הרבים שנה ושנתיים, וזהו. מה שאין כן אם היו חושבים יותר בצורה עסקית, היו יכולים להמשיך לאורך עשרות שנים.כמדומה שהוא טעות ושטות:
טעות, כי מי שיש לו אוצה"ח בלא"ה לא יקנה קבצים אלו, יש לו מספיק חומר לעיין בו. רוב האנשים שיש להם אוצה"ח לא קונים כמעט ספרים.
ושטות, כי מה ישווה כמה עשרות שקלים בשנה, לעומת השכר של זיכוי הרבים שיהיה בהכנסתו לאוצה"ח?!
???ידידי רבי ראובן, כבודו צריך להבין שבשביל שאנשים יוכלו להמשיך לזכות את הרבים
צודק, טעיתי.
לכן ביארתי שזה כמעט לא גורם לאנשים לקנות יותר, כי מי שיש לו אוצה"ח אין לו תורך כמעט בחומרים נוספים, ואם חשוב לו להיות מעדכן מידי חודש אז גם אם יש לו אוצה"ח הוא יעשה מנוי, כי באוצה"ח מתעדכן אחת לשנה במקרה הטוב.ידידי ורעי, כבודו צריך להבין שבשביל שאנשים יוכלו להמשיך לזכות את הרבים, צריך לחשוב ולעשות "פעולות עסקיות", אתה יודע כמה זה קשה לגייס תרומות בשביל להוציא חומרים תורניים... זה לא פשוט בכלל. אם נכונה הגישה של לא להכניס לאוצר בגלל שלא יקנו, זה כבר ויכוח אחר, אבל "זיכוי הרבים" לא קשור כאן. כי העורך חושב איך לממן את המשך הוצאת הקובץ, ושלא יהיה כמו הרבה פרויקטים ספרדים שכל הזמן חושבים רק"זיכוי הרבים" ובסוף יוצא שמזכים את הרבים שנה ושנתיים, וזהו. מה שאין כן אם היו חושבים יותר בצורה עסקית, היו יכולים להמשיך לאורך עשרות שנים.
מישהו אולי יודע מדוע קובץ משנת יוסף כבר לא ממשיך?המציאות מוכיחה שיש קבצים רבים שיוצאים לאור שנים רבות למרות שמכניסים לאוצה"ח, אין כמעט קובץ תורני שלא נמצא באוצה"ח, לפי הידוע לי כל הקבצים האשכנזים המוכרים, כולל מוריה מבית מכון ירושלים שהכניסו אותו למאגר גם למי שאין את החבילה שלהם, ומהספרדים הקבצים הוותיקים "בית הלל" "יתד המאיר" ו"אור תורה" נמצאים.
תוכל לשאול את @יהודה בן דוד - משנת יוסףמישהו אולי יודע מדוע קובץ משנת יוסף כבר לא ממשיך?
לצערי אין לי כנראה מספיק זכויות להמשיך להוציאו.מישהו אולי יודע מדוע קובץ משנת יוסף כבר לא ממשיך?
חבל מאדלצערי אין לי כנראה מספיק זכויות להמשיך להוציאו.
זה צורך הרבה זמן מאוד, וגם ממון. ולצערי אין לי כעת הפנאי לזה.
קול סיני אינו קובץ בתורת מרן.חבל מאד
אז מה נשאר כיום קבצים בתורת מרן
בית יוסף
קול סיני
והמשביר
נכון כבודו צודק - אבל יש שם מאמרים רבים בתורת מרן ומיישבים פעמים רבות קושיות על מרן בטוב טעם ודעת והכי חשוב נאמנים למרןקול סיני אינו קובץ בתורת מרן.