אין מקום נכון מאשר במה נכבדת זו לכתוב את הדברים הבאים - דברי אמת בטהרתה!
למען כבודו של מרן, מורשתו של מרן, ודרכו של מרן אור האורות היביע אומר זתע"א.
אקדים שהדברים נאמרים מלב כואב, ומיועדים רק למחפשי ורודפי האמת!
ולרודפי הכבוד השררה והשקר - יש מספיק מדורים בשבילכם, דלגו.


היה היה מדבר גדול בארץ ציה בלי מים, אשר במשך שנים ארוכות טיפת מים לא הייתה שם
אנשים רבים גוועו שם למוות מרעב וצמא, וכל טיפת מים היו לה מבקשים רבים,
קם אחד מבני העיר והחליט לעשות סוף ליובש המדברי, לא עוד! חלם - והגשים.
שנים של עמל ומחשבה, של מסירות נפש ושל תכניות מסודרות, ובסוף? הוא הגשים את החלום,
בהשקעת חייו תוך שבעים שנה הפך את המדבר היבש למעיינות נובעים נחלי מים לרוב, בורות מים מזוקקים.
ומן הבארות ההם שתו כל אותו עיר, וכל העדרים ממנה יירוו צמאונם.
המלך, שהיה עסוק בלי טיפת רגע ומנוחה להרחיב את רמת המים בעיר, לא היה לו זמן להתעסק בבניה הטכנית של הבארות
והמעיינות, ומשכך הוא הפקיד ביד שליח את המלאכה של הבניה וההרחבה המיימית של המדבר.

אך כמו כל המצליחנים, גם למלך הבלתי מעורער הזה היו רבים מתנגדים, ובפרט אותם שגדלו איתו באותו הכפר,
לאותם משפחות, בני עדתו שבכל דרך כזאת או אחרת היו מנסים לפגוע בו אישית במהלכיו, ובדרכו.

ויהי היום והמלך הזדקן והגיע זמנו להפטר מן העולם, ביקש המלך בצוואתו שבנו שליווה אותו משך כל שנות חייו בכל מלחמותיו עם אותם אנשים שהצרו את דרכו
הוא אחריו ימשיך את מפעליו הכבירים, ויהיה ממונה לעמוד בפרץ נגד אותם שלחמו בו במשך שנות חייו.

במקביל, באותו זמן הממונה אשר מינהו המלך על מלאכת הבנייה, היה לו תחביב לאגור תחתיו תבלינים רבים, מינים ממינים שונים, והיה אוהב לטעום מכל אחד מהם
ולאכול מהם כפי יכולתו לתהות על קנקנם של אותם 'תבלינים'...
באחד המאמרים בעיתון שהיה מקור ההשפעה על אותו ממונה, קרא כי ישנו צמח יקר ביותר, ונדיר ביופיו אשר עלותו היא מהיקרה שבתבלינים, ויש לתבלין הזה יכולות השפעה רבות.
מיד גייס את כל המשאבים ואת התקציבים שהמלך ע"ה העמיד לרשותו, בכדי לתור אחר אותו תבלין, וכל זה בשביל להגדיל את האוסף שלו!

מיד נתוודע לאותו ממונה היכן נמצא אותו תבלין, בכמויות רבות במיוחד, והכין את מירב כספו בכדי לקנות את התבלין הנכסף, אך דא עקא, בעיה קטנה הייתה לו למלך, מקור הנפקת התבלין הייתה אצל אותם השונאים של 'הבוס' שלו, אלו שלחמו בו ובמלך שנים ארוכות...
אך מרוב אהבתו ותשוקתו להגדיל את האוסף שלו, ושחלילה לא יהיה אדם אחר שיערער את מקומו וכבודו כבעל האוסף הגדול, החליט לספס'ף [א.ה הוא גם שם מקום]
על המלך ועל בנו היושב על כסאו, ועל כל אותם שהגנו אז ומסרו נפשם על כבודם של מלכם שהביא להם את המעיינות הנובעים של המים אל עירם, והוא ספס'ף על כולם והחליט שעם כל מה שרדפו את המלך לקנות מהם את התבלין בכל סכום שהם רק יבקשו, ולא פחות ולא יותר... מהכספים של המלך!
הלך הממונה עם כלי אגירה רבים ובמיטב הנכסים והכספים של המלך קנה מהם את התבלין הנחשק לו להגדיל את האוסף שלו ומלא אותם באוצר החדש.
וכך הלך ממקום למקום בכפיות טובה שאין לתאר בכל מקום באותו מדבר, עם שקיות בידיו ומלא אותם באותו התבלין...
הנאמנים למלך, שראו כי אותו ממונה בוגד בהם בשקט בשקט, וממלא את כיסם של המתנגדים והמרביצ'ם למלכם כסף וזהב ומקרב אותם לארמון המלוכה,
החליטו כי לא עוד!
לא עוד למרביצי'ם למלך!
לא עוד שקים שמתמלאים בכל טוב מאוצרו של המלך!
לא עוד!
לא עוד!

המורשת של המלך בסכנה!!!
הממונים בוגדים במי שבזכותו יש להם משכורת (וסקודו"ת בלע"ז)
הם מספספי'ם על הבן של המלך היושב על כסאו!

ובוודאי שהמלך יוקיר טובה לכל מי שיזעק את זעקתו!
ומאידך יקפיד על המבער את מורשתו מן העולם!

כה דברי אחד שהיה במדבר קודם היותו רווי במים אדירים שהגיעו אל המעיין!
כה דברי אחד שהיה בעולם קודם שהאיר מאור ישראל!

שימו לב אל הנשמה! לפני שמורשתו של מרן תהפך לשממה!!!
 
ביקש המלך בצוואתו שבנו שליווה אותו משך כל שנות חייו בכל מלחמותיו עם אותם אנשים שהצרו את דרכו
הוא אחריו ימשיך את מפעליו הכבירים, ויהיה ממונה לעמוד בפרץ נגד אותם שלחמו בו במשך שנות חייו.
איפה ניתן לראות צוואה זו?
 
איפה ניתן לראות צוואה זו?
מה אתה לא מבין?
מרן זיע"א הכתיר את בנו למרן מלכא שעל פיו ישק כל דבר
הוא המוציא והוא המביא
ואחריו לא יהיה עוד!
[ומה שיש אומרים שמרן באמת רצה מישהו אחר בהתחלה את ר"א ואח"כ זה היה ר"ד וכו' וכו', אבל בסוף כולם ראו ת'אמת!]
לאחרונה אני שם לב שיש פה אנשים בפורום שאינם מבינים מה זה מרן מלכא!
 
מה אתה לא מבין?
מרן זיע"א הכתיר את בנו למרן מלכא שעל פיו ישק כל דבר
הוא המוציא והוא המביא
ואחריו לא יהיה עוד!
[ומה שיש אומרים שמרן באמת רצה מישהו אחר בהתחלה את ר"א ואח"כ זה היה ר"ד וכו' וכו', אבל בסוף כולם ראו ת'אמת!]
לאחרונה אני שם לב שיש פה אנשים בפורום שאינם מבינים מה זה מרן מלכא!
ביקשתי אם אפשר לראות צוואה.
 
בכל ההסכמות כמעט לילקוט יוסף וכן בכמה הקלטות כתוב על מרן הראש"ל ממשיך דרכי וזה "פשוט"ו (הכוונה לענות לדברי "פשוט") כמשמעו.

ועל זה נאמר פנה הודה פנה זיווה וכו'
הרב רק יצא מהארץ לחזק את הקהילות בחו"ל, וכבר לא מבינים או שאין מספיק הוכחות לכך שמרן הוא הממשיך הבלעדי למורנו גאון התורה רבנו עובדיה יוסף

מספיק לראות בפסקיו והנהגותיו כי הוא ורק הוא ממשיך את הדרך!!!
 
אבקש את כל מי שיש בלבו לחלוחית של יראת שמים, ומכיר את תורת היביע אומר לעומקה,
להעביר את ההודעה העליונה, להעתיקה ולהעבירה במיילים וכו'.
ומרן ינשק את ראשו!
כל מילה שם נכתבה במחשבה, בקפידה על דיוק העובדות, ובדאגה כנה לכבודו של מרן מלכא, ובנו היושב על כסאו!

אסור, אסור לתת להם להכנס לבייס התורני של מרן, הם הורסים כל חלקה טובה, בהנהגה, בנחיתות, ועלית על כולנה בדרכו ההלכתית של מרן!!!
עורו עורו ישנים משנתכם!!!
 
נערך לאחרונה על ידי מנחה:
בכל ההסכמות כמעט לילקוט יוסף וכן בכמה הקלטות כתוב על מרן הראש"ל ממשיך דרכי וזה "פשוט"ו (הכוונה לענות לדברי "פשוט") כמשמעו.
הבעיה שיש מתעקשים חצופים
שאומרים שמרן כתב זאת לעוד אחרים וכו'
ה' תרחם עליהם!
 
חכם מאוד מי שכתב את הדברים
אע"פ שלא עברתי על כולם
כרעיון זה נחמד יש כאן המון אמת שזועקת

אני התרעתי ע"ז בפורום במקומות שונים מדבר עם אנשים שיכולים להשפיע

מקווה שדבר זה יביא לתועלת
תעורר ותתעורר!
אתה דבק בתורתי?
אכפת לך מדרכי?
קום לרחובות, תסביר לאנשים את הסכנה הטמונה באנשים אלה,
שנלחמו בי ורוצים להרוס את מורשתי,
בני, שמע בקולי ושמור על מפעליי,
בידידות נצח
עובדיה יוסף.
 
א.
אולי לא היו איתו בכל השנים, אבל בכל הספרים ובכל המקומות היו בקשר חם וטוב עם מרן
ומעל הכל אין כוונתם לעקור את מורשת מרן זצ"ל, להיפך הם מחדירים את העותמה של הציבור הספרדי
שולחים את בניהם ללמוד במוסדות ספרדים וזה היה החזון האמיתי של מרן
לגבי נושאים בהלכה, הם בכלל לא מכניסים קו הילכתי נגד מרן, אלא רק מכניסים את ויגבה ליבו שיכנס לציבור שלנו בכל הכח
בנט הוא חד בדרא, לא להתחרות איתו בשקריו...
 
בושה וחרפה!
הגם שיש צדק בחלק מן הדברים, מ"מ יש כאן זלזול חמור בת"ח מופלג ויר"ש שבקי בכל חלקי השו"ע.
ואני מוחה בכל תוקף על כבוד התורה!
מצטרף למחאה.
 
כולנו מכירים את מה שכתב מרן זיע"א בחזו"ע על אחד הרבנים שמתנגדים לו בהלכה, שכתב תואר לרב ואח"כ מביא שוב את הרב ומוסיף לו תואר נוסף, והסביר בנו הרב משה שהעירו למרן למה מביא את הרב ההוא בלשון כבוד הרי הוא נגד מרן, ובעקבות כך מרן הוסיף תואר לאותו רב
זה דרך רבותינו גדולי ישראל
גם אם יש מחלוקת לשם שמים, אסור לנו הקטנים לבזות ולזלזל ברבותינו הקדושים אשר בארץ
בפרט ובפרט שאחד מאלו שהוזכרו הוא מרבותיו של מרן הראש"ל
וכן הרב הנוסף, שכתוב ברמז ובספריו, הוא היה קשור למרן בעבותות אהבה ויש לו בביתו ספרים רבים עם הקדשה אישית ממרן זיע"א
ואיך אפשר לומר שבאים לעקור את דרכו של מרן
וגם הרי ידוע לכולם שהמהפכה המושלמת של הציבור הספרדי יהיה בשעה שיהיה לנו מוסדות משלנו וישיבות משלנו
וזה ע"י שנאחד כוחות
הרי עד היום כל הרבנים וכל הח"כ וכד' שלחו למוסדות של הליטאים, וכעת כשיש את המוסדות החדשים של האברכים ובני התורה, גם הנכדים של כל הרבנים הספרדים והח"כ רוצים להיות שם
זה התחיל בת"ת אח"כ בתי ספר וסמינרים
אז חבל שנאבק אחד בשני, נשקיע את הכוחות בעשה טוב בטהרת הלב והלשון ונזכה לביאת משיח צדקינו בב"א
בפרט בימים אלו שאנו זקוקים לרחמי שמים מרובים ועולם התורה נמצא בסכנה מבית ומחוץ וכל האסונות שיש לעם ישראל
נתקזק יחד להרבות כבוד שמים כאיש אחד בלב אחד
וידוע מה שאמרו דורשי רשומות, שכתוב כשיבוא המשיח עתיד הקב"ה לעשות מחול לצדיקים והוא יושב ביניהם וכ"א מצביע זה ה' אשר קיוינו לו וכיון שהם במחול כל אחד כביכול מצביע הפוך ממי שמולו אבל כולם לכיון האמצע לכיון הקב"ה כביכול
ויה"ר שנזכה לקדש ש"ש אמן
 
חזור
חלק עליון