• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

תעלומה בצפת: קולות משונים של נשמות מהדירה השכורה.

מוישי ס"ט

Well-known member
סיפור מבהיל שממחיש כמה צריכים לחוש לדברי רבותינו הקדושים!!

דיירי בניין באחת משכונות העיר צפת פנו לרבני הצפון, לבקשת ייעוץ וסיוע אודות מציאות מדאיגה המתרחשת לכאורה באחת הדירות בבניין שלהם.

לדבריהם בדירה מתגורר בשכירות אדם בודד, הידוע כנורמטיבי לחלוטין, ובמהלך שעות היום והלילה בוקעים מהדירה קולות משונים של שיחות קולניות, צעקות, קולות חבטה וטריקת דלתות, באופן המעורר חשד.

הדייר הבודד שמתגורר בבית, נהג לספר לפי תומו, כי אמנם הוא מתגורר בגפו, אך הוא חש כי בבית שלו באופן קבוע יש נוכחות של עוד מישהו.

“אני רואה תנועות וצלליות, שומע קולות שיחה מהחדרים, חפצים שאני מניח במקום מסוים נמצאים במקומות אחרים, מכשירים ומתגי חשמל נדלקים ונכבים מאליהם, מרגיש שמישהו מביט בי מכל הכיוונים, יש פה נשמות בבית הזה!”.

מכריו של אותו אדם סיפרו כי בתחילה הם סברו שהוא סובל מהפרעות נפשיות, אך מהיכרות עמו התקבל הרושם שהוא אדם מן השורה, וניכרים דברי אמת.

לפני כחודשיים, לאחר תקופה שהתגורר בדירה והמצב הנ”ל החמיר באופן שהפריע לדיירים, עזב השוכר את הדירה, ובעל הדירה, שאף הוא תושב צפת, חיפש שוכרים חדשים. וכששמע את הסיפור מהשכנים, נזכר כי בתקופה שקדמה לאותו שוכר התגוררו בדירה זוג, שבתקופת המגורים בדירה חוו מספר צרות ברצף מדאיג.

בעצת רבנים מצפת, החליט בעל הדירה לפנות לרב מפורסם הידוע כמומחה בתורת הקבלה, וזה שאל אותו אם בעבר בנה קיר במקום שהיה פתוח מבלי להשאיר חור כצוואת רבי יהודה החסיד המפורסמת, [מטרת החור בכדי שהמזיקים יוכלו לעבור ולא יזיקו].

באורח מפתיע בעל הדירה אישר כי לפני כניסת אותו זוג לדירה, במהלך שיפוץ שעשה, אטם דלת עם קיר ושכח להותיר חור.

בהוראת הרב, הלך בעל הדירה וקדח חור בקיר כפי כללי המנהג, ומאז חזר השקט לשרור בדירה.

רבנים מצפת שהתוודעו למקרה אישרו כי ייתכן שהייתה נוכחות של מזיקים בבית, בשל החוסר בחור.

וסיפרו כי בצפת היה מקרה דומה לפני מספר שנים, ולאחר שבעל הדירה קדח חור בקיר, התופעה פסקה.
(התפרסם באתר המחדש).
 
חזור
חלק עליון