שלום וברכה לכל החברים!
רציתי לשאול אותכם לגבי הראיה שמביא הראשל"צ מהאו"ז כדי להתיר הדלקת נרות כשהחשמל דלוק (מצרף תמונה מהראיה).
השאלה היא:
הראשל"צ מביא סתירה מהאו"ז וכדי ליישב הסתירה מביא החילוק שהדין של תוספת אורה נאמר רק כשהאור נדלק לשם המצוה.
אבל באמת אין סתירה כי אחד זה האור זרוע עצמו והשני זה בנו מהר"ח או"ז, ואם אין סתירה אין הכריח לומר החילק הנ"ל, אני מודה לכם על העזרה
רציתי לשאול אותכם לגבי הראיה שמביא הראשל"צ מהאו"ז כדי להתיר הדלקת נרות כשהחשמל דלוק (מצרף תמונה מהראיה).
השאלה היא:
הראשל"צ מביא סתירה מהאו"ז וכדי ליישב הסתירה מביא החילוק שהדין של תוספת אורה נאמר רק כשהאור נדלק לשם המצוה.
אבל באמת אין סתירה כי אחד זה האור זרוע עצמו והשני זה בנו מהר"ח או"ז, ואם אין סתירה אין הכריח לומר החילק הנ"ל, אני מודה לכם על העזרה