בודאי שיש הסכמה חמה ממרן שליט"אמצורף תמונות מהפגישה ודוגמא קטנה של 40 העמודים הראשונים בספר.
ומה תשובה השיבו הרב הראש"ל בענין המשחה, או שעדיין לא קיבל תשובה?אח"כ הרב זימן את הרב המחבר לדבר עימו בתשובה זו, ואחר שנשא ונתן אמר מרן הרב שצריך לעיין וכרגע אינו בסוגיא, ואמר שאם יהיה תשובה להשיב יצרף בהסכמתו לספר אלא שכעת אינו בסוגיא.
מאשקלון?הרב יניב נסיר ראש בית ההוראה מעין טהור ורב ומו"ץ דק"ק מחנה אפרים פעיה"ק ת"ו.
זה לא הרב אפרים שרבאני?ורב ומו"ץ דק"ק מחנה אפרים פעיה"ק ת"ו.
זה נקרא להכליל?.והנני כופל שוב שאין הדברים אמורים כלפי הוגי הרעיון ושאר הת"ח וגם אינם צריכים לדכוותי, אבל כאמור אין הצר שווה לי.
מה אתה רוצה ממנו, אתה כתבת שזה דוגמא של הספר. אז זה בעיה שלך שכתבת שזה דוגמא בעוד כעת אתה אומר שזה לא דוגמא של הספר.ואשרי חלקיך שלא באת לקנטר אבל למדת מ2 עמודים ראשונים להוציא לעז ולזלזל בטרם ראית דבר וחצי דבר.
מה הוא כותב לגבי ממרח?חילך לאורייתא, דיוק חזק, בן פורת יוסף.
אבל לשם החפצים באמת אעלה דוגמא מאמצע הספר ותרו"צ.
ודע לך שההיפך הוא הנכון ותמיד הרב מעורר ועומד על חשיבות העיון, ובכולל כשהגיע אלינו במשך תקופה ארוכה לימד מידי יום שיעור בגמ' עיון, קודם שהתחילו ללמוד כל היום הלכה, ואכמ"ל. וגדול"י נהנו מהספר מאוד והגר"ד יוסף התכתב עם הרב על דבריו כמה פעמים ופעם אחד הגדיל לעשות והתקשר אל הרב על תשובה שכתב בספר. והגר"א ירחי דיבר במוסיוף על איסור טלטול חיות מחמד בשבת גם לקטנים ואחר שראה תשובת הרב בספרו חזר בו והורה ברבים להתיר כפי שתראה כ"ז בספר. וכאמור אף שזלזלת לעיל באמת מוה"ר הראש"ל שליט"א זימן את הרב בעקבות התשובה בממרח ואמר שבאמת צריך לעיין.
וקודם שאדם תוקף ומזלזל, יכול הוא לשאול.