יצא לאור הספר הנפלא והמיוחד "לדעת דרכיך"!!

להלן כתבה מתוך העיתונות אודות הספר הנ"ל:

ספר לדעת דרכיך​

בימים אלו הופיע ויצא לאור עולם ברוב פאר והדר הספר הנפלא "לדעת דרכיך" – מועדים וזמנים, המאיר באור יקרות את דרכי עבודת הבורא של האדם בכל מועד וזמן.

ספר ייחודי זה, בנוי לתלפיות כאשר לכל מועד וזמן במעגל השנה ישנו מאמר מיוחד המקיף, מלבן ומברר את יסודות המועד, במהלך אחד, המעשיר את כל הקורא בו בידע רב בעומק המחשבה, ובמסקנות וכלים להכין את עצמו לקראת כל מועד וזמן.

הבשורה שמביא הספר בכנפיו, הינה בשל העובדה שכל מאמר ומאמר רצוף בלקחי דעת ומחשבה להאיר נתיב ודרך ביסוד ותכלית העבודה, המבוססים על משנתם של גדולי הדורות מעתיקי השמועה, ראשונים ואחרונים, גאוני המחשבה והקבלה, גאוני ההלכה, החסידות והמוסר. כאשר צורתו ותבניתו של הספר בנוי באופן שבתחילת כל מאמר נכתבו 'יסודות הדעת' - שאלות מפתח ונקודות ציון להבנת מהלך המאמר, ובסיומו של כל מאמר נכתב 'צידה לדרך' – סיכום תמציתי ומחשבה למעשה היוצאים לאור הדברים, ומעניקים כלים ומפתחות לעבודת האדם בעולמו של השם יתברך.

מחבר הספר – הגאון רבי עוז דוד כפיר שליט"א מחשובי עמלי התורה בעיה"ק ירושלים ת"ו, התייחד בלשון לימודים ובשפה קולחת ועשירה, ובסגנונו המיוחד, מתוך שיעורים שמסר על מועדים וזמנים, ביאר והפשיט בטוב טעם ודעת ובבהירות רבה מושגים העומדים ברומו של עולם, בשפה השווה לכל נפש, על מנת שכל מבקש השם ימצא בספר זה את מבוקשו.

הספר זכה לעלות על שולחנן של מלכים, והתעטר בהסכמות וברכות נלהבות ביותר מאת מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל שליט"א, שהעידו על אופיו וטיבו המיוחד של ספר זה.

כדוגמת דבריו של הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה שכתב בהסכמתו בזה הלשון: "נוכחתי לראות שהוא מחדש וכותב בטוב טעם ודעת בבינה ובהשכל, עם יסודות גדולים שמביא מדברי רבותינו הראשונים ומעתיקי השמועה, בהיקף רב ובעומק המחשבה. ובעז"ה יהיה הספר לתועלת ולברכה לבני עליה ולמבקשי ה' המשתוקקים להכנס בשערי תורת המועדים ופנימיות הדברים, להתרומם ברוממות מועדי ה' ולעלות באורח חיים למעלה למשכיל". וכעדותו של הגאון הגדול רבי משה צדקה שליט"א, ראש ישיבת פורת יוסף, שכתב בתוך דבריו: "ספר זה מורה לאדם התבוננות ומחשבה לדעת דרכיו".

גם הגאון הגדול רבי אברהם יצחק אולמאן שליט"א, חבר הבד"צ העדה החרדית ורב שכונת גבעת שאול בירושלים כתב: "ובודאי יהיה הספר לתועלת ליראי השם ולחושבי שמו, יודעי בינה לעיתים המחפשים להבין את עומק עניני המועדים והזמנים, וממנו נקח לעבוד את ה' בעידן רעווא וחדוותא". ונוספה גם המלצתו החמה של הגאון הגדול רבי אריה שפירא שליט"א, מגדולי בעלי המחשבה בדורנו, שכתב בתוך דבריו: "חפצו הטהור עלה בידו להקיף ולברר בכל מועד על פי סדר העניינים, את עיקרי הסוגיות הצריכות ליבון ובירור".

הסכמות וברכות אלו מצטרפים לברכותיהם של הגאונים הגדולים: רבי שלמה משה עמאר שליט"א, הראשון לציון ורבה של ירושלים, והמשגיח המפורסם רבי דורון דוד גולד שליט"א, אשר שניהם כאחד נתנו מהודם עליו, וציינו באריכות דברים את מעלתו ונחיצותו הרבה של ספר זה.

את הספר ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות ברחבי הארץ, או בטלפון: 0548529565 ובמייל: mlkrbyn@gmail.com
 
יש לציין כי הרב הנ"ל עומד להוציא לאור שו"ת בחושן משפט עם הסכמתו הנלהבת של מרן הראש"ל שליט"א שדיבר עמו רבות בלימוד, והתפעל ממנו מאוד!
בעיקר ביישוב שיטת מרן רבינו היביע אומר זיע"א בכמה מקומות, ואף זכה בפרס הראשון לציון.
והעלתי כאן בפורום חלק מהדברים. @בנימין לוריא יוכל למצוא מן הסתם.
 
יש לציין כי הרב הנ"ל עומד להוציא לאור שו"ת בחושן משפט עם הסכמתו הנלהבת של מרן הראש"ל שליט"א שדיבר עמו רבות בלימוד, והתפעל ממנו מאוד!
בעיקר ביישוב שיטת מרן רבינו היביע אומר זיע"א בכמה מקומות, ואף זכה בפרס הראשון לציון.
והעלתי כאן בפורום חלק מהדברים. @בנימין לוריא יוכל למצוא מן הסתם.
 
הפצה ראשית של הספר 'לדעת דרכיך' בחנויות המובחרות בארץ ובחו"ל -
קולמוס:
 

נושאים דומים בפורום

חזור
חלק עליון