יורנו מר, איפה ראה שמרן התייחס לדברי מקובלים בהלכה?... מרן לא חשש לזה.שלום וברכה.
ידוע שלפי המקובלים יש בעיה בלפנות את השולחן קודם ברכת המזון, ולכן בערב שבת כשמסיימים לאכול את הדג שמים אותו בקערה בצד השולחן ורק לאחר ברכת המזון מפנים אותו לאשפה.
מישהו יודע מה דעת מרן בעניין זה?
תודה מראש
בבית הכנסת שבביתו הש"ץ היה מקריא תיבת יברכך לכהן?יורנו מר, איפה ראה שמרן התייחס לדברי מקובלים בהלכה?... מרן לא חשש לזה.
הלכה זו הובאה בבן איש חי, (ש''ר שלח לך ה''ב) אז מסתמא בהליכות עולם שם מרן דיבר בזה.שלום וברכה.
ידוע שלפי המקובלים יש בעיה בלפנות את השולחן קודם ברכת המזון, ולכן בערב שבת כשמסיימים לאכול את הדג שמים אותו בקערה בצד השולחן ורק לאחר ברכת המזון מפנים אותו לאשפה.
מישהו יודע מה דעת מרן בעניין זה?
תודה מראש
מרן השו"ע כתב (או"ח סימן קפ) וז"ל "אין להסיר המפה והלחם עד אחר ברכת המזון" ועיין במשנה ברורה.שלום וברכה.
ידוע שלפי המקובלים יש בעיה בלפנות את השולחן קודם ברכת המזון, ולכן בערב שבת כשמסיימים לאכול את הדג שמים אותו בקערה בצד השולחן ורק לאחר ברכת המזון מפנים אותו לאשפה.
מישהו יודע מה דעת מרן בעניין זה?
תודה מראש