זהו זיוף חמור כמו שהוכיח הרב יהודה הלל בספרו חזון טברימוןהספר תורה המיוחס לר"ן
דבריו ידועים. לכן כתבתי מיוחס.זהו זיוף חמור כמו שהוכיח הרב יהודה הלל בספרו חזון טברימון
תקרא את דבריו שם ואחר כך תגיב.עדיין לא ראיתי את דברי הרב יהודה הלל
אך מכמה טענות שראיתי בעבר נגד ייחוס הס"ת
כגון שרגל הקוף דבוקה לגג
מוכח אדרבה איפכא, והדברים עתיקים.
אני דיברתי רק על הספר ה"מיוחס" לר"ן, שכל ייחוסו לר"ן הוא בדותא.לא קראתי עדיין את הטברימון אבל הספר שבצפת לא מיוחס לרן אלא למהר"י אבוהב, הס"ת של הרן נמצא בספריה הלאומית, ובכניסה שם מונח העתק מדויק שלו בתוך זכוכית, ועל זה הויכוח
לדעת הרב מאזוז שליט"א אין הוא זיוף.זהו זיוף חמור כמו שהוכיח הרב יהודה הלל בספרו חזון טברימון
רשום בשער של הקובץ שהעלת הרב משה הללזהו זיוף חמור כמו שהוכיח הרב יהודה הלל בספרו חזון טברימון
כן.פורסם שהרב חותה ראה עכשיו את הספר תורה המיוחס לר"ן בבית כנסת אבוהב בצפת, האם גם שם הי' של הצ' הפוכה
רשום בשער של הקובץ שהעלת הרב משה הלל
טעיתי וכתבתי הרב יהודה הלל, ולא היא אלא הרב משה הלל.
מחילה לא ראיתי הודעתך זו וייש"כ לר' @בנימין לוריאטעיתי וכתבתי הרב יהודה הלל, ולא היא אלא הרב משה הלל.
אבל בספר המיוחס לרן היוד בצדי הפוכה. אולי הסיפור הוא הפוך שהוא ראיה כנגד.דבריו ידועים. לכן כתבתי מיוחס.
לפני הרבה שנים היה ביתד נאמן סיפור מופלא על אחד שנתקע בשבועות בצפת ונזדמן לבית הכנסת, והיה לו יארצייט וכו' וכו' וסובב כל המסובב שיעלה לתורה בספר הזה, וראה שהיו"ד בצד"י אינה הפוכה, ומכאן הוכחה מופלאה לדברי החזון איש וכו' וכו'.
לא נראה לי שהגאון נאמ"ן שליט"א התייחס לדברי הרב משה הלל בספרו הנ"ל והוכחותיו.לדעת הרב מאזוז שליט"א אין הוא זיוף.
אתה יכול לרשום בנקודות מה הוכחותיו ונראה אם יש התייחסות בדבריו.לא נראה לי שהגאון נאמ"ן שליט"א התייחס לדברי הרב משה הלל בספרו הנ"ל והוכחותיו.
כל הספר לפניך, עם מכלול זיופי האחים טולידאנו הטברימונאים עיי"ש.אתה יכול לרשום בנקודות מה הוכחותיו ונראה אם יש התייחסות בדבריו.
ייש"כ אשתדל לעיין בהקדם.כל הספר לפניך, עם מכלול זיופי האחים טולידאנו הטברימונאים עיי"ש.
למעלה צירפתי הספר להורדה.
חלק מהספר כך וחלק כך, סיפרו שנהרס חלק וסופר אחד השלים ולכן שם היו"ד הפוכה, אבל באמת היו"ד ישרה שם...אבל בספר המיוחס לרן היוד בצדי הפוכה. אולי הסיפור הוא הפוך שהוא ראיה כנגד.