צירוף ר"ת לספק ספיקא

האם כתוב באיזה מקום אם דעת מרן זצל לצרף את ר''ת לספק ספיקא?
זכור לי שבילקוי כתב שלא מצרפים
אולי זה בנידון אחר ?
עיין ביבי"א ח"ז סימן ל"ד ששם דן בדיוק על הנושא שמדבר הראש"ל הגר"ד יוסף שליט"א, ומצרף דעת ר"ת לס"ס.
ועוד עיין שם ח"ז סימן ז' אות ה' ששם דן לגבי מי שלא הניח תפילין אלא בביה"ש, שדעת הבא"ח בספרו עוי"ח שיניח ללא ברכה, ואילו דעת הרב ז''ל שיניח בברכה גם מחמת ס"ס זה.
ועוד עיין בטה"ב סימן י"ג לגבי הפס"ט בביה"ש, שדעת הרב ז''ל שם שמהני, גם מחמת שיטת ר"ת שצירפו לס"ס.
 
ועוד עיין שם ח"ז סימן ז' אות ה' ששם דן לגבי מי שלא הניח תפילין אלא בביה"ש, שדעת הבא"ח בספרו עוי"ח שיניח ללא ברכה, ואילו דעת הרב ז''ל שיניח בברכה גם מחמת ס"ס זה.
ועוד עיין בטה"ב סימן י"ג לגבי הפס"ט בביה"ש, שדעת הרב ז''ל שם שמהני, גם מחמת שיטת ר"ת שצירפו לס"ס
משם אין ראיה שהוא ספק שלישי, לא כך?
 
מבואר בילקו"י בכמה מקומות שאין לצרף את דעת רבנו תם לספק ספיקא, לצערי לא זכור לי המקור. כמו כן שאלתי במכתב על זה את מרן שליטא וכך השיב לי, לצערי אין לי את המכתב
אין אפשרות לחפש במייל בדואר נכנס את המייל לשכת הראשון לציון?
יש'כ על מה שכתבת
 
חזור
חלק עליון