תפלין של יד בעמידה או בפנים

האם הזדמן לי מקרה בו יכלתי להניח תפילין מחוץ לבית הכנסת אך לא היה שם כסא ואפשר להניח רק בעמידה
או להיכנס לבי הכנסת ולהניח שם בישיבה
מה עדיף
לכאורה עדיף בחוץ בעמידה כי זה הוזכר בשו,ע משא"כ להניח בישיבה

שולחן ערוך אורח חיים הלכות תפילין סימן כה
אחר שקשר של יד על הזרוע, יניח של ראש קודם שיכרוך הרצועה סביב הזרוע. ויש מי שאומר שאסור להוציא תפלה של ראש מהתיק עד שתהא תפלה של יד מונחת. הגה: ואף אם שניהם לפניו חוץ לתיק, לא יתקן לפתוח התפלה של ראש עד אחר הנחה של יד (מהרי"א ומהר"י בן חביב). יש מי שכתב להניח של יד מיושב, ושל ראש מעומד (אגור בשם הזוהר סימן פ"ד) (ובמדינות אלו לא נהגו כן, אלא שתיהן מעומד).

שולחן ערוך אורח חיים הלכות תפילין סימן כה
מי שהוא זהיר בטלית קטן, ילבשנו ויניח תפילין בביתו, וילך לבוש בציצית ומוכתר בתפילין לבית הכנסת ושם יתעטף בטלית גדול. הגה: והעולם נהגו להתעטף אף בטלית גדול קודם, ולברך עליו, ואח"כ מניח התפילין והולך לבהכ"נ.

אשמח לשמוע
 
להניח מיושב הטעם הוא עפ''י קבלה ובבית יוסף מובא טעם הענין בשם הזוהר ור יוסף גיאקטליא כמדומני
אבל לאידך כתוב שללכת עם תפילין מהבית קודם לעשרה ראשונים [כך כתוב בבא''ח כמדומני] ואם קודם לעשרה שהוא דינא דגמרא ק''ו בשביל לישב
אלא שאפשר שאינו דומה הולך מביתו למניח מחוץ לבהכנ''ס
 
חזור
חלק עליון