ביום ראשון האחרון היו 'מאות אלפים'?! אולי מליונים?....שיום ראשון האחרון היו שם מאות אלפים
ופשוט שהמספרים ביום רגיל אינם קרובים כהוא זה למספר האנשים העולים למרון ביום הילולא דרשב"י.וקיצור מאי שונה???
נערך לאחרונה:
ביום ראשון האחרון היו 'מאות אלפים'?! אולי מליונים?....שיום ראשון האחרון היו שם מאות אלפים
ופשוט שהמספרים ביום רגיל אינם קרובים כהוא זה למספר האנשים העולים למרון ביום הילולא דרשב"י.וקיצור מאי שונה???
האם נחכה שמישהו ימות ואז..בינתיים לא היה שום נזק אנושי
לא הבנתם מה אני אומר
אני אומר שמה שונה יום ראשון האחרון לראשון הקרוב
שיום ראשון האחרון היו שם מאות אלפים
ואלו יום ראשון הקרוב יהיה ריק.
וודאי שצריך לומר שכנראה יש יותר התראות לימים שסביב לג בעומר
קודם שחזר למערה שנית.וכידוע ר"ש היה גברא קפדנא.
אני די מאמין שדעת הראש"ל שליט"א היא שאסור לנסוע, אבל בעניינים כאלו בוודאי א"א להביא ראיה מדברים כתובים שמתפרסמים, בכ"ז הרב שליט"א הוא רב ראשי ולא יכול לכתוב דברים נגד החוק.
חיי אדם זה לא חוקדברים נגד החוק
מישהו אולי יודע מדוע מרן שליט"א בעצמו לא ענה לו, ולא כתב בזה באמת תשובה בגדרים ההלכתים של מקום סכנה וכו' כדברי השואל?
כי לאחר זמן מרן שליט"א הוציא את המכתב הזהמישהו אולי יודע מדוע מרן שליט"א בעצמו לא ענה לו, ולא כתב בזה באמת תשובה בגדרים ההלכתים של מקום סכנה וכו' כדברי השואל?
וגם הרב גמליאל שליט"א הביאו בעמוד הבא אחרי העמוד שפורסםכי לאחר זמן מרן שליט"א הוציא את המכתב הזה
אמר זאת בדרך "השגה", או בדרך שיחה נאה?שמעתי כעת מאחד מרבני ההוד של ירושלים שאמר:
שלמה יש מניעות לרשב"י כי רשב"י כלל לא נמצא במירון אלא נמצא במקום (או במקומות אחרים).
כגון רפיח עזה לבנון וכדו' ..
איני יודע מיהו אותו רב, ומסתמא אמר את זאת בדרך 'שיחה נאה'.שמעתי כעת מאחד מרבני ההוד של ירושלים שאמר:
שלמה יש מניעות לרשב"י כי רשב"י כלל לא נמצא במירון אלא נמצא במקום (או במקומות אחרים).
כגון רפיח עזה לבנון וכדו' ..
בספר של הרב גמליאל הביא סיפור ע"ז מהרב מרדכי אליהו (במכתבו של הרב שמואל אליהו).שמעתי כעת מאחד מרבני ההוד של ירושלים שאמר:
שלמה יש מניעות לרשב"י כי רשב"י כלל לא נמצא במיון אלא נמצא במקום (או במקומות אחרים).
כגון רפיח עזה לבנון וכדו' ..
תמיהת תםשמעתי כעת מאחד מרבני ההוד של ירושלים שאמר:
שלמה יש מניעות לרשב"י כי רשב"י כלל לא נמצא במירון אלא נמצא במקום (או במקומות אחרים).
כגון רפיח עזה לבנון וכדו' ..
וכידוע ר"ש היה גברא קפדנא.
שוב ראיתי באידרא ששנינו שגינו, ורבי שמעון גופיה מעיד על עצמו שכל ימיו היה ממתק הדינים ומתנהג ברחמים. וההי"ב.קודם שחזר למערה שנית.