קידושין ב.
רש״י ד״ה בכסף ובשטר – מפרש בברייתא בגמ' נותן לה כסף או שווה כסף כו׳ ביאה בא עליה ואמר כו׳.
יל״ע מדוע לא כתב רש״י תיבת ביאה בדיבור המתחיל. ועוד ק׳, מדוע כתב ׳ביאה׳ ולא כתב ׳בביאה׳ דומיא ד׳בכסף׳ ׳בשטר׳
ובאמת נראה קצת שהם דקדוקי עניות אבל עיין פרי מגדים אורח חיים אשל אברהם סימן קנז מש״כ בזה ועיין דעת תורה שם, שו״ת חתן סופר סימן כו, ובשו״ת תורת חיים (זוננפלד) סימן סד מש״כ בביאור דבריו.
רש״י ד״ה בכסף ובשטר – מפרש בברייתא בגמ' נותן לה כסף או שווה כסף כו׳ ביאה בא עליה ואמר כו׳.
יל״ע מדוע לא כתב רש״י תיבת ביאה בדיבור המתחיל. ועוד ק׳, מדוע כתב ׳ביאה׳ ולא כתב ׳בביאה׳ דומיא ד׳בכסף׳ ׳בשטר׳
ובאמת נראה קצת שהם דקדוקי עניות אבל עיין פרי מגדים אורח חיים אשל אברהם סימן קנז מש״כ בזה ועיין דעת תורה שם, שו״ת חתן סופר סימן כו, ובשו״ת תורת חיים (זוננפלד) סימן סד מש״כ בביאור דבריו.