זכרונותיו של הרב יקותיאל אוהב ציון ממרן רבינו עובדיה זיע"א

אדרבה מצוה ליישב דברי מרן הראש"ל שליט"א
כבר השיב ר' ישראל:
איך יכול להיות שכך מרן שליטא אמר לו, אם בהסכמה שכתב לו באותו הספר כתוב בדיוק הפוך, שמותר נט בר נט לכתחלה.???
וכבר אמרו חז"ל "הרוצה לשקר ירחיק עדותו"...
וד"ל. כי כבר בררתי הענין הלזה בצורה יסודית. וד"ב. [א,ה. כמדומה שבירר עם מרן הראש"ל
 
הפסק הלזה כבר נכתב מזה שנים רבות בספרי מרן ולא חזר בו.. וכן הורו למעשה רבים וטובים למרות שיש חולקים כמובן. ואם היה חוזר בו לא הוה שתיק כ"כ הרבה שנים. הרוצה להחמיר לא נצא לקראתו בחרב וחנית ובהחלט שיש לו מקום וע"מ לסמוך. זה סתם פולמוס ובזבוז זמן לענ"ד.
 
מעניין הלא להרי"ח אוהב"צ מירושלים יש יחסים טובים עם מרן הראש"ל, א"כ מדוע שלא ילך אליו בעצמו, ולא יברר דבר זה מעל גלי ה...
ותימה.
 
אתה מיתמם כאילו אתה לא יודע כלום, רצונך שנפתח כאן תיבת פנדורה מהמייל שלי ונראה לך בדיוק מה טיב יחסו של הנ''ל למרן חכם יצחק עט''ר, רק שאני לא יעשה זאת כי הוא חירגא דיומא ליד מרן וכבר אינו ראוי ליחס
אולי באמת אינני יודע,
אבל מה לעשות שבעיני ראיתי כמה פעמים שמרן הראש"ל ראהו וקרא לו לישב על ידו, וכן כמה פעמים במוסאיוף שביקש שישאר עמו, ואח"כ הזמינו לביתו -עיני ראו ולא זר - ומה יעשה הנער?!
 
אולי באמת אינני יודע,
אבל מה לעשות שבעיני ראיתי כמה פעמים שמרן הראש"ל ראהו וקרא לו לישב על ידו, וכן כמה פעמים במוסאיוף שביקש שישאר עמו, ואח"כ הזמינו לביתו -עיני ראו ולא זר - ומה יעשה הנער?!
כן היה עד לא מזמן
 
אולי באמת אינני יודע,
אבל מה לעשות שבעיני ראיתי כמה פעמים שמרן הראש"ל ראהו וקרא לו לישב על ידו, וכן כמה פעמים במוסאיוף שביקש שישאר עמו, ואח"כ הזמינו לביתו -עיני ראו ולא זר - ומה יעשה הנער?!
....
 
נערך לאחרונה על ידי מנחה:
לא עיינתי שם הרבה, אבל מבין השיתין רואים את ההתייחסות שלו למרן, ניכר קצת בהיתר מכירה ועוד.
תמחלו לי רבותי אהובי שאני חוזר ומזדקק לדברי האדם הלזה, אבל הנה ציטוט יותר מפורש אודות "ההיתר המדומה" [עפ"ל] שכתב כעת הנ"ל בהספדו על הגרח"ק, פוקו חזו כמה סיכלות טיפשות ורשעות יש במשפטים הקצרים האלה, ועוד מאחד שמשתבח תדיר במרן רבינו עובדיה שהיה מקרבו ומעודדו, ואילו היה רואה דבריו אלו היה זורקו מכל המדרגות לכל הרוחות
1647899550565.png
 
חזור
חלק עליון