אושרי רביב
Well-known member
זכורני כי ראיתי בספר מעיין אומר (אשמח מי שיציין את המקור המדויק כי אינו תחת אמתחתי כעת)
כי שאלו את מרן זיע"א על אודות תיקונים לחטאים שונים, ואמר כי מה שחטא, בו יתקן על ידי הלימוד. למשל, מי שחטא בשמירת שבת, ילמד הלכות שבת.
השאלה היא על אודות מי שפגם בעיניו וכן בברית, כיצד לפי דעת מרן זיע"א יתקן?
שאלוני על זה, וחיפשתי בספרים כיצד להשית עצה בזה על פי דעת מרן זיע"א, ולא מצאתי.
הרב יצחק שליט"א אמר בשיעורו כי באים אליו ללשכה ואומרים לו כל אחד חטאתי בה ובזה... ואנחנו אומרים להם להתחזק בלימוד התורה וההלכות.
לפי הדברים במעיין אומר, מה הן ההלכות אשר בעוון הזה צריכים להתחזק בהם?
לא מצאתי בילקוט יוסף על הנ"ל. וראיתי שהגרב"צ מוצפי שליט"א מציע תמיד ללמוד בספרו יסוד בציון. אבל לפני הספר הזה, בעת שנכתב מעיין אומר, השאלה מה היתה דעת מרן זיע"א.
יישר כוח!
כי שאלו את מרן זיע"א על אודות תיקונים לחטאים שונים, ואמר כי מה שחטא, בו יתקן על ידי הלימוד. למשל, מי שחטא בשמירת שבת, ילמד הלכות שבת.
השאלה היא על אודות מי שפגם בעיניו וכן בברית, כיצד לפי דעת מרן זיע"א יתקן?
שאלוני על זה, וחיפשתי בספרים כיצד להשית עצה בזה על פי דעת מרן זיע"א, ולא מצאתי.
הרב יצחק שליט"א אמר בשיעורו כי באים אליו ללשכה ואומרים לו כל אחד חטאתי בה ובזה... ואנחנו אומרים להם להתחזק בלימוד התורה וההלכות.
לפי הדברים במעיין אומר, מה הן ההלכות אשר בעוון הזה צריכים להתחזק בהם?
לא מצאתי בילקוט יוסף על הנ"ל. וראיתי שהגרב"צ מוצפי שליט"א מציע תמיד ללמוד בספרו יסוד בציון. אבל לפני הספר הזה, בעת שנכתב מעיין אומר, השאלה מה היתה דעת מרן זיע"א.
יישר כוח!