בשו"ת יביע אומר ח"ו סי' יד כתב שאין במכנסיים שמלת אשה.
ואילו בחלק יא הפך את היוצרות וכתב שמי שצובע את שערו בשחור יש לו על מי לסמוך, וע"י כדורים יש להקל.
המעיין בתוכו בתוך דבריו רואה שהפך את היוצרות -
שלפי ח"ו מותר כל דבר שדרך הגברים לעשות כן,
ודעת הבית יוסף בשם הרמב"ם שאסר אף במקום שדרך הגברים...
הכוונה עד שיברך על הבשמים,
פירוש ראשון של רבינו יונה (מובא בבית יוסף שם) ורבינו דוד אבודרהם ואינם מסכימים לזה
והמאירי (סנהדרין מא:) כן כתב כפירוש ראשון משום מסכת סופרים
השאלה מה זה מבושם.
האם הכוונה לנהנה לאורו כדברי תלמידי רבינו יונה ורבינו דוד אבודרהם
או הכוונה שמבושם הוא מוצאי שבת כיוון שמברכים על הבשמים?
כי איך שאני מבין,
השו"ע נקט את לשון המסכת סופרים אין מברכים על הירח אלא במוצאי שבת כשהוא מבושם ובגדיו נאים.
והכוונה היא -
במוצאי שבת בגלל שהוא
מבושם...