תוכן לאחרונה על ידי יואח

  1. י

    עצרת המיליון יום חמישי ח' חשון תשפ"ו - כל העידכונים

    מה אתה רוצה לעשות לו "מי שברך"? נשיג לך גם את שם האמא..
  2. י

    עצרת המיליון יום חמישי ח' חשון תשפ"ו - כל העידכונים

    @מרן שר התורה מה כל כך מצחיק תשתף אותנו
  3. י

    עצרת המיליון יום חמישי ח' חשון תשפ"ו - כל העידכונים

    אתה צודק 100 אחוז- אבל רק אם אנחנו היינו מנהלים את העולם. אבל היות והקב"ה מנהל את העולם בלבד וע"פ תורתו הקדושה בלבד, וציוה אותנו שנעשה ככל אשר יורונו, ואפילו שנראה לנו ששמאל הוא ימין... אז אם תצא הוראה ממרן שליט"א והמועצת לצאת - כמובן שכולנו נצא בגאון, ובזכות זה הקב"ה ידאג לנו. ואין לנו להשען על...
  4. י

    עצרת המיליון יום חמישי ח' חשון תשפ"ו - כל העידכונים

    צדיק אל תיקח אישי ואל תעלב ,הרי שום דבר לא חדש, מה שהיה הוא שיהיה אנחנו נעשה מה שגדולי הדור שלנו יורו לנו ולא נסור ימין ושמאל, ואם יורו ללכת- נלך בלי קשר לאחרים (ושהאמבטי לא תתקרר ח"ו), מ"מ להפסיד ודאי לא נפסיד מזה.
  5. י

    עצרת המיליון יום חמישי ח' חשון תשפ"ו - כל העידכונים

    לא הבנתי אם אפשר יותר בברור, יש מכתב מהמועצת לצאת למחאה? איפה זה עומד עם מרן שליט"א? תכל'ס מה לעשות
  6. י

    האם מרן זיע"א היה רוצה שתלמידיו יחלקו עליו?

    נכון מאוד וזה פשוט גם כוונתו היתה בשיעור, הוא לא התכוון "לא חולק" שאין כזו אפשרות, זה חסרון הדעת לחשוב כך, או חוסר הכרות משווע עם רבינו. וראיה שאפשר, שמצינו מקרים שחלקו על הרב, ובאמת לבסוף הרב חזר בו כמותם. ומרן שליט"א יש כמה וכמה פעמים שפסק לא כמו מרן זיע"א, ומישהו עשה כאן רשימה אם אני לא טועה...
  7. י

    טלית עם פסים שחורים

    אז אנחנו מסכימים שכל התמונות ללא התפילין ודאי לא ראיה, ויש כאלה לא מעט
  8. י

    טלית עם פסים שחורים

    מחילה התמונות לא ראיה לכלום, שמסתבר שזה לא הטלית האישית שלהם אלא לקחו אותה מהמקום וכדו' היות והיה להם צורך באותה שעה.
  9. י

    מזונות יותר מכביצה בסוכה

    מקפיץ היות והמשא ומתן קצת מעורפל אתמצת את השאלה: מה המקור שצריך לאכול כביצה פהבכ"ס בסוכה? האם מסבירים כך גם בדעת מרן. ואם כן איך.
  10. י

    ראשי תיבות (שנת) תשפ"ו

    תש - פ"ו פ"ו זה דינים בשנה זו תש כוחו של הפ"ו
  11. י

    מנורת לד דאורייתא או דרבנן

    מחילה לא כ"כ הצלחתי לדוק. מה כוונתך
  12. י

    שהחיינו על תפוז

    לולא דמסתפינא הייתי אומר שהשינוי מראה כאן הוא רק רווחא דמילתא, או אגב נקטיה היות ובד"כ כשהם גרועים הטעמם הם גם שונים במראיהם, שכן לעניין השמחה בעניין זה הטעם הוא הקובע. וכמו שמברכים על אבטיח, אף שאבטיחי החורף נראים די אותו דבר. (אפשר להתווכח, אבל כך מסתבר נלע"ד)
  13. י

    מנורת לד דאורייתא או דרבנן

    תכלס מה התשובה לשאלות הללו? למה מרן שליט"א מחמיר? 1. אין בישול במתכות בטפרוטרה של לד. (מקס' 150 מעלות). 2. אין עניין שהשמן יתחמם, אדרבה תפקידו לקרר. 3. גם אין בו שיעור, יש שם 2 סמ"ק שמן לכל היותר. 4.בנורת ליבון החום הוא המקור לאור (חוט להט לוהט), אבל ב-LED האור נוצר ישירות מהחומר, והחום הוא תוצר...
  14. י

    שהחיינו על תפוז

    לכאורה אותו דבר. למרות שלענ"ד אננס זה לא מהפירות שנשתבחה בהם א"י ,אלא יותר הוואי תאילנד וכדו', כך שמה שמיובא משם הרבה יותר טוב. אבל די והותר ויכוחים מציאותיים באשכול זה. לכן אם באמת טעמם גרוע, והוא לא אוכל אותו מחמת גריעותו נראה שזה דומה לתפוזים. רק מעניין: אם הולכים בזה אחר רוב העולם (וכך...
  15. י

    בינה מלאכותית אם מרן רבנו יצחק יוסף פותח מפלגה

    גוש הימין. איכס. "אמר לה ינאי מלכא לדביתיה: אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין, אלא מן הצבועין שדומין לפרושין, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס" (תלמוד בבלי, מסכת סוטה, דף כב, עמוד ב).
חזור
חלק עליון