חוץ מן הטענה שיש שעונים שיש הפסק ביניהם,
לא הבנתי מה זה שונה מגרם כיבוי שזה אסור ? כי הרי ממ"נ אם הוא רוצה שזה ישאר דולק, אז הוא לא צריך להעביר מצב, אלא הוא רוצה להקדים את זמן הכיבוי וא"כ גרם כיבוי אסור לפחות לכתחילה,
לכל חו"ר הפורום היקרים:
מישהו יודע מהי דעתם דעת עליון,של מר"ן זצ"ל והרב יצחק שליט"א, בעניין הנ"ל, ואיפה כתבו ע"ז בספריהם,
הבנתי שהרב יצחק כתב על זה בילקו"י שבת כרך ב' שיצא השנה לאור ,
מי שיוכל לעלות תוכן דבריו אודה לו מאוד.
תודה רבה.