דווקא חיבור כעין זה על המשנ"ב שנעשה בעבודת צוות שמכוון למטרה של היקף לצד עומק יכול להיות טוב יותר.
מאז שפתחתי את האשכול רק הלכה והתחזקה אצלי העמדה שמאורות הם הטובים ביותר בשוק.
העיסוק החוזר ונשנה בתמונותיהם של גדולינו בחיי היומיום שלהם נותן תחושה של צילומי פפראצ'י במדורי רכילות צהבהבים,
גדולי תורה אינם סלב'ס, וחייהם הפרטיים לא ניתנו להמכר בנזיד עדשים של פרסום מדומה, גם לא תחת מעטה צדקני של ענווה.
@לשמור ולעשות שמא תמצא פתרון גם לזאת:
(אני מקוה שהיא אכן כתובה נכון)
מה זו מילה שנכתבת באות אחת לפעמים בשתי אותיות ולפעמים בארבע אותיות אך נקראת בשלש אותיות ולפעמים בחמש אותיות אך לעולם לא נקראת בארבע אותיות
שמעתי פעם ממישהו שמקורו ברוסיה שכך הי' המנהג שם, וחסידי חב"ד שהיו מצויים לרוב ברוסיה המשיכו במנהג זה.
ע"פ הוראת רבם הם משווקים את זה לכלל ישראל מכל גיל ועדה.
ממהות האשכול אני מניח שהתפיסה הפשוטה היא שלרבנים גדולים עם פראק שחור וזקן אפור הירקות באים לביתם באורח ניסי,
ומשהתברר שלעיתים הם עוזרים לנשותיהם ועורכים בעצמם את הקניות - הוברר למפרע שאינם מאוכלי המן כפי שהיה נראה לומר.
אשמח לשמוע למה יש רבנים שלא קונים בעצמם. כי מה? כי יש להם כסף למשלוח...
אשמח אם תרחיב קמעה בשוני בין לוחות אלה ללוחות המצויים [עיתים לבינה ודומיהם].
אני שם לב להבדל אחד מהותי והוא בשקיעה הנראית. האמנם גם ברכסים שההר כחומה לעיר אזלינן בתר שקיעה נראית?
איזה חידושים נוספים יש שם?
שמא יש על כך אשכול אחר בפורום?
מדוע יחכו בני ירושלים ובני בני ברק לאחים נוספים, ומדוע לא...