תמיד בע"ח מטמאים רק לאחר מותם, האדם הוא היצור היחיד שיש בו טומאה בחייו [זיבה, נידה, לידה, מת, טו"ק ועוד]
היכן מצאנו שיש בבע"ח כשהוא עדיין חי ורועה באחו - טומאה נבילה?
[כל תשובה יש לגבות במקורות!]
מעולה!
תשובה נכונה, אפרט מקור.
רוב המפרשים מבארים "בא מבוא" שה"בוא" עניינו ביאה. אולם האבן עזרא כותב בפירושו הראשון:
אבן עזרא בראשית פרשת חיי שרה פרק כד פסוק סב -
ויצחק בא מבוא באר לחי רואי - בא מבוא שם מקום יקרא בב' שמות, [גם בוא, וגם 'באר לחי רואי']
הלכה בעלון חיי שרה - ברכת הרעמים רק פעם אחת ביום.
אינו נכון, אפשר לברך כמה פעמים ביום, אם נסתלקו העננים בנתיים. [אפשר לראות כאן]
הגם שיתכן שכוונתו שאם לא נסתלקו העננים אי אפשר לברך יותר מפ"א ביום, אבל הלשון ודאי מטעה לחשוב שלעולם הברכה רק פעם אחת ביום!
הפצ[מ]רי"ת שהכניסה בחורי ישיבה לכלא - יושבת מאחרי סורג ובריח!!! תוך מספר שעות מתפילת ההמונים!! ית"י לבית האסורים ולא אחמיניה... י'פעת ת'ומר י'רושלמי...
מי שהצטרף אל 'לוחמי הצדק והיושר' ה'קפלניסטים' וצידד בעמדות הבג"ץ, והתנגד להחלשתו, ואף השבית את המשק בשל כך, ופעל נגד הימין ולמעשה נגד בני התורה...