כך קיבלנו את התורהמה הסברא שצריך לקרוא עם טעמים
מה פירוש שלא יוצא ידי חובה בקריאת שמע?שנים מקרא אני יודע שכתוב אך ק''ש שלא יוצא בה ידי חובה
מה הסברא שצריך לקרוא עם טעמים
פירוש שאם אני מתפלג פלג המנחה אז ק''ש הזו לא אותו דבר של שנים מקרא כי בשנים מקרא אני יוצא י''ח וכאן זה רק סדר תפלה אז מי אמר שאני צריך להשמיע לאזני או לקרוא בטעמים ועל זה ביקשתי מקור מאיזה ספרמה פירוש שלא יוצא ידי חובה בקריאת שמע?
בשתיהם הוא קורא פסוקים מהתורה, כמו שבשתים מקרא הוא צריך לדקדק ולקרוא עם טעמים, ה"ה גם לק"ש שצריך לקרוא עם טעמים,
משום שהקריאה עם טעמים היא הקריאה הנכונה ביותר עם דקדוק נכון ועצירות נכונות בכדי שלא ישנה משמעות וכו', כך מוכח מהאחרונים גם בסי' ס"א וגם בסי' רפ"ה.
כן זה כבר שאלה שונה כי לא יוצא ידי חובה בקריאת שמע בזה, ומ״מ ראיתי שבארחות מרן כתב שמרן זצ״ל הקפיד תמיד לקרוא עם טעמים ובמקורות האריך בזה אבל אין לי פנאי כרגע להעתיק.פירוש שאם אני מתפלג פלג המנחה אז ק''ש הזו לא אותו דבר של שנים מקרא כי בשנים מקרא אני יוצא י''ח וכאן זה רק סדר תפלה אז מי אמר שאני צריך להשמיע לאזני או לקרוא בטעמים ועל זה ביקשתי מקור מאיזה ספר
עדיף צילום וישר כח לפר''ח
זו היתה השאלה שלי מההתחלה והיתה פשוט אי הבנהכן זה כבר שאלה שונה כי לא יוצא ידי חובה בקריאת שמע בזה, ומ״מ ראיתי שבארחות מרן כתב שמרן זצ״ל הקפיד תמיד לקרוא עם טעמים ובמקורות האריך בזה אבל אין לי פנאי כרגע להעתיק.