אבל הלכה כב''ה ?יש אומרים שאם שולחנו בתוך הבית, מועיל שיהיו שנים להתיר, כמו שהתירו בשבת בשנים שקוראים לאור הנר.
כב"ש.כב''ה
שער הציון סימן תרלג' ס"ק כג'הכי משכחת לה שכאשר שני אנשים יושבים במקום הזה בסוכה שניהם יוצאים יד''ח
אבל אם זה יהיה אותו אדם לא ייצא יד''ח.
בסוכה גבוהה כ' אמה ובנה בה אצטבא להוריד מגובהה, ומד' רוחות יש פחות מד' אמות ומתכשר בדופן עקומה,שער הציון סימן תרלג' ס"ק כג'
התוס' שם פוסקים בזה כב''ה ורק לענין ראשו ורובו ושוחלנו פוסקים כב''שכב"ש.
שכויעח.בסוכה גבוהה כ' אמה ובנה בה אצטבא להוריד מגובהה, ומד' רוחות יש פחות מד' אמות ומתכשר בדופן עקומה,
אמנם מצד אחד ניתן לשבת אף מחוץ לאצטבא מדין פסל היוצא מן הסוכה,
ולא מכל הרוחות דבעינן דופן, דאין יושבים תחת הדופן,
והתיר בשער הציון בב' בני אדם שאחד יושב מחוץ לאצטבא בצד זה והשני בצד אחר דלכל אחד הצד שיושב הוי פסל ושאר הרוחות דופן עקומה,
ובאדם אחד הניח בצ"ע אם יוכל לשבת פעם בצד זה ופעם בצד זה.