יש סרטון שבו הרב עובדיה מדבר ע"כ שבנות רווקות צריכות לכסות את ראשן בשעת התפילה והברכות?
יש סרטון שבו הרב עובדיה מדבר ע"כ שבנות רווקות צריכות לכסות את ראשן בשעת התפילה והברכות?
אני יודע על כמה בתי ספר של בני יוסף שהבנות מכסות את ראשן בערך מכיתה ג/דבבתי הספר הספרדים באמת יש בנות המכסות את ראשן?
אצלנו באשדוד בביה"ס הספרדי "עוז והדר" ידוע לי שמכסות את ראשן בתפילה וכו'.בבתי הספר הספרדים באמת יש בנות המכסות את ראשן?
זה ודאי. את הספרים אנחנו מכירים.עד שאתם בקיאים בסרטונים ומכתבים, לכו נא ראו יביע אומר חלק ו או"ח סימן טו
יש את בית ספר ותתפלל חנה בב"ב בנשיאות מרן מלכא רבנו מאיר מאזוז, שמכיתה א' מכסות ראשן, וכן בסמינר שבנשיאותו עטרת רחל ג"כ מכסות ראשןבבתי הספר הספרדים באמת יש בנות המכסות את ראשן?
אם הנושא הוא בגלל שמזכירים שם ה' בברכהשבנות רווקות צריכות לכסות את ראשן
ראית מה שמרן זצ"ל כתב להקפיד בזה לפחות בתפילה ובברהמ"ז?אם הנושא הוא בגלל שמזכירים שם ה' בברכה
א"כ זה צריך להיות תקף בכל הזכרת ה', גם בברכות הנהנין, ולא ידוע ומצוי שמברכות ברכות הנהנין עם כיסוי
במכתב של מרן זיע"א כתוב בזה"ל [עיין לעיל הלשון וקחנו משם] "שצריך לכסות את ראשן בשעה שמתפללות, ובשעה שמזכירות את השם".לפחות בתפילה ובברהמ"ז?
undefined
זכור לי שזו המסקנא ביבי"א הנ"ל (וכמדומני גם ביחו"ד), וכך שמעתי כעת שעושים בבתי הספר וכד' שמקפידות בזה, שרובן בברהמ"ז ובתפילה, ויש כאלה שבכל ברכה.במכתב של מרן זיע"א כתוב בזה"ל [עיין לעיל הלשון וקחנו משם] "שצריך לכסות את ראשן בשעה שמתפללות, ובשעה שמזכירות את השם".
וא"כ- גם בברכות הנהנין הן מזכירות את השם, ויש כאן שני פרטים, גם בשעה שמתפללות וגם בשעה שמזכירות שם ה'
אגב- מה שציטטת [לפחות בתפלה וברהמ"ז] זה הלשון של ברכת ה' [שציין בקובץ לעיל], ולא של מרן זיע"א