דבריך אמת. יש דיבור על ב וג' ביחדילקו"י ברכות ח"ב בעז"ה יצא אחרי פסח, לתת רווח בין עדר לעדר, מחמת עיה"ר.
דבריך אמת. יש דיבור על ב וג' ביחדילקו"י ברכות ח"ב בעז"ה יצא אחרי פסח, לתת רווח בין עדר לעדר, מחמת עיה"ר.
הספר על ברכות ח"ב, נמצא בשלבי הגה"ה ממש אחרונים. ולע"ע יודפס רק חלק זה, בין פסח לעצרת.דבריך אמת. יש דיבור על ב וג' ביחד
מסימן קעז - עד סימן רחועל אילו סימנים? תודה!
אכןהספר על ברכות ח"ב, נמצא בשלבי הגה"ה ממש אחרונים. ולע"ע יודפס רק חלק זה, בין פסח לעצרת.
תורה מפוארה בכלי מפואר.
שלב אחרי שלב.גם הרב יניב עזיז אמר לי שבאזור פסח יצא רק כרך ב
תודה על האישור.
מצוה בחזרת...גם הרב יניב עזיז אמר לישבאזוראחר פסח יצא רק כרך ב
יש את קובץ בית יוסף במקום...בדיוק אמרתי לרב שגם מחכים לשאר חלקי שו"ת הראשון לציון. יש אלפי מכתבים שבנתיים מחכים במגירות
לא מספיק..יש את קובץ בית יוסף במקום...
אם אתה קורא לזה פרסום מכתבים של הרב, זו בדיחה טובה... ודי למבין.יש את קובץ בית יוסף במקום...
חמור מאוד שאתה כותב כזה דבר, במקום זה.אם אתה קורא לזה פרסום מכתבים של הרב, זו בדיחה טובה... ודי למבין.
למה לפגוע?! אנשים כל כך עובדים קשה מידי שנה על הקובץ הזה, ימים ולילות ולפעמים לא ישנים יותר מ24 שעות בשביל זה, ותגובה כזאת זה ממש לירוק על הבאר שממנה שותים...אם אתה קורא לזה פרסום מכתבים של הרב, זו בדיחה טובה... ודי למבין.
חמור מאוד שאתה כותב כזה דבר, במקום זה.
הגם לכבוש את המלכה?!
הבהרה:למה לפגוע?! אנשים כל כך עובדים קשה מידי שנה על הקובץ הזה, ימים ולילות ולפעמים לא ישנים יותר מ24 שעות בשביל זה, ותגובה כזאת זה ממש לירוק על הבאר שממנה שותים...
האם מתקרב המועד לו ציפינו?הספר על ברכות ח"ב, נמצא בשלבי הגה"ה ממש אחרונים. ולע"ע יודפס רק חלק זה, בין פסח לעצרת.
תורה מפוארה בכלי מפואר.
כן.האם מתקרב המועד לו ציפינו?
רק שיעשו מפתחות ומפתח כללי כמו שצריך לספר. כי בכל ההוצאות עד עתה זה לא כך וחבל.כן.
ככה"נ עד חג השבועות יצא לאור
שלבי הגה"ה אחרונים.
זכינו שהרב שליט"א כמעיין המתגבר כפשוטו.
וההוספות של מרן לספר, הוא בבחינת כל זמן שהנר דולק, אפשר עוד להוסיף ולהוסיף.
תענוג.
נתחיל לכוון בספירה גם על הספר החדש , נ' של תעבדון רמז לנ' יום לקבלת התורה וגם לכרך החדשכן.
ככה"נ עד חג השבועות יצא לאור
שלבי הגה"ה אחרונים.
זכינו שהרב שליט"א כמעיין המתגבר כפשוטו.
וההוספות של מרן לספר, הוא בבחינת כל זמן שהנר דולק, אפשר עוד להוסיף ולהוסיף.
תענוג.
מה שיש בברכות כרך א' ובכיבוד או"א ובשבת כרך ב' החדשים, זה לא טוב?רק שיעשו מפתחות ומפתח כללי כמו שצריך לספר. כי בכל ההוצאות עד עתה זה לא כך וחבל.
כבודו לא ראה את הספרים האחרוניםרק שיעשו מפתחות ומפתח כללי כמו שצריך לספר. כי בכל ההוצאות עד עתה זה לא כך וחבל.
זה לא ראיתי.מה שיש בברכות כרך א' ובכיבוד או"א ובשבת כרך ב' החדשים, זה לא טוב?