אושרי רביב Well-known member 13 אוגוסט (8) 2025 #1 כתב מרן רבנו זיע"א אודות הוצאת ספר תורה לרחובה של עיר, בשו"ת יחוה דעת (סימן עב ד"ה תשובה) ובחזון עובדיה סוכות (עמ' תסא). וציין לדברי הרב כף החיים. ולא זכיתי למצאו. אשמח מי שיכול להאיר עינ"י ולציין היכן מקור כף החיים בזה.
כתב מרן רבנו זיע"א אודות הוצאת ספר תורה לרחובה של עיר, בשו"ת יחוה דעת (סימן עב ד"ה תשובה) ובחזון עובדיה סוכות (עמ' תסא). וציין לדברי הרב כף החיים. ולא זכיתי למצאו. אשמח מי שיכול להאיר עינ"י ולציין היכן מקור כף החיים בזה.
י יעקב הבבלי Active member 13 אוגוסט (8) 2025 #2 ואלו אפשר בדוחק לדוק ממש"כ באור"ח סי' תקע"ט אות א' ב' ג' עיי"ש לדין דידן על עצם הוצאת ס"ת לרחובה של עיר נ.ב. ואחר המחילה שאין תח"י חזו"ע ויחו"ד הנ"ל
ואלו אפשר בדוחק לדוק ממש"כ באור"ח סי' תקע"ט אות א' ב' ג' עיי"ש לדין דידן על עצם הוצאת ס"ת לרחובה של עיר נ.ב. ואחר המחילה שאין תח"י חזו"ע ויחו"ד הנ"ל
אושרי רביב Well-known member 13 אוגוסט (8) 2025 #3 @יעקב הבבלי יעיין כת"ר בסימן קלה אות פד, אולי שייך לשם?
י ינון חורי Active member 13 אוגוסט (8) 2025 #4 לענ"ד מרן התכוין לזה (סק"עז), וגם בדלהלן (סק"פ) צידד שיהיו עשרה כנ"ל (עP מ"ש בס"ק עד) והנפק"מ אם אין עשרה ונעשה לכבוד ספר התורה ואף שאין נפק"מ גדולה בלמעשה, מ"מ מרן השיג על עצם סברתו של הכף החיים. ודו"ק.
לענ"ד מרן התכוין לזה (סק"עז), וגם בדלהלן (סק"פ) צידד שיהיו עשרה כנ"ל (עP מ"ש בס"ק עד) והנפק"מ אם אין עשרה ונעשה לכבוד ספר התורה ואף שאין נפק"מ גדולה בלמעשה, מ"מ מרן השיג על עצם סברתו של הכף החיים. ודו"ק.