NKC Well-known member אתמול ב 01:26 #1 האם צריך לכבות הקומקום מיד, ולעבור על איסור הקל, מאשר שיגרום לבישול בשבת? והאם יש נפק"מ אם דולקת מנורה בעת החימום. ברכות יחולו על ראשכם
האם צריך לכבות הקומקום מיד, ולעבור על איסור הקל, מאשר שיגרום לבישול בשבת? והאם יש נפק"מ אם דולקת מנורה בעת החימום. ברכות יחולו על ראשכם
ב בנימין לוריא Administrator חבר צוות אתמול ב 02:03 #2 NKC אמר: האם צריך לכבות הקומקום מיד, ולעבור על איסור הקל, מאשר שיגרום לבישול בשבת? לחץ כדי להרחיב... כתוב בספרים שבכה"ג אם המים לא בושלו קודם השבת, האדם עצמו יכול לכבות, וטוב שיעשה בשינוי. NKC אמר: והאם יש נפק"מ אם דולקת מנורה בעת החימום. לחץ כדי להרחיב... לא זכור לי שחילקו בעניין.
NKC אמר: האם צריך לכבות הקומקום מיד, ולעבור על איסור הקל, מאשר שיגרום לבישול בשבת? לחץ כדי להרחיב... כתוב בספרים שבכה"ג אם המים לא בושלו קודם השבת, האדם עצמו יכול לכבות, וטוב שיעשה בשינוי. NKC אמר: והאם יש נפק"מ אם דולקת מנורה בעת החימום. לחץ כדי להרחיב... לא זכור לי שחילקו בעניין.
ח חכמי פראג New member אתמול ב 08:59 #3 הנכון יותר הוא להחזיק הקומקום עם התחתית ולערות המים וכך לא יגיע לבישול ולא יצטרך לכבות. אמנם יש לדון לשיטת החזו"א שהמחמם מתכת חייב.
הנכון יותר הוא להחזיק הקומקום עם התחתית ולערות המים וכך לא יגיע לבישול ולא יצטרך לכבות. אמנם יש לדון לשיטת החזו"א שהמחמם מתכת חייב.