• ניתן לשלוח מערכות ויישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

אז זיהו! אין זמן טוב יותר מזה!

נני

Member
פורים הגיע וכל הפושט יד נותנים לו!

מי יכול לעמוד מנגד ולא לעזור לעמותה שכל כך עוזרת לכלל הציבור בעיתות קושי ומשבר!

עזר מציון פונה אליכם בקריאה נרגשת לבוא ולהרתם לעזרתה ולהכנס להגרלה הסינית השנתית על עשרות פרסים יקרי ערך עם מתנות מידיות ללא הגרלה!!

אנא כנסו ותירמו ותזכו ב''ה לכל הישועות!! כל סכום עוזר, פרוטה לפרוטה מתאספת לסכום גדול!

לחצו כאן בקישור

https://www.ami.org.il/raffle?vt=7000099?affId=134343

ניתן לתרום מכספי מעשרות


תזכו למצוות ולכל הישועות ב''ה יתברך!


אפריילאך פורים!
 
הקישור פתוח להשתתפות בהגרלה עד יום חמישי בחצות!! הזדרזו להכנס ולהרשם! מתנות יקרות ערך ללא הגרלה!! שוה לראות ולהתרשם מהפרסים השוים שמחכים רק לכם!!
 
3kfoGUdHS66AncgfIDtKcKsGmMzw76117d_rq9AptLZ_drOa6ASBluzQGx_U9D0DKIVwbxwr62D8RiDDHUfD2XGsIF0_qF5DdbhLze0NsWQal9JfYdO55JhtJSopz0pBWPxY3njGXD_r4qw=s0-d-e1-ft

הגענו לישורת האחרונה של ההגרלה המרגשת והחשובה של השנה.
מכירת הכרטיסים להגרלת ״פרס מציל חיים״ תינעל ביום חמישי בחצות,
וכבר בתחילת שבוע הבא תימסר הודעה לזוכים המאושרים.


התרומות שנאספות מדי שנה בזכות ההגרלה, מגדילות את מאגר מח העצם בעשרות אלפי דגימות חדשות שמצילות מדי שנה כ-400 בני אדם שללא ההשתלה לא היו שורדים.

חשוב לנו שתדעו ששום חלק בפעילות שלנו לא היה מתקיים ללא השותפות שלכם. בלעדיכם, הנוכחות שלנו במחלקות האונקולוגיות והתמיכה המלאה בחולים לא היתה מתאפשרת.

רגע לפני סיום ההגרלה,
אנחנו מזמינים אתכם לרכוש כרטיסים ולהמשיך לתמוך בפעילות שלנו. אולי גם תזכו בפרס מדהים, מי יודע?

fiOmLowJjpfm0xfST7tpBMyP3GVTe5wBuXRaUdoeBeFvTUqxfUler5UXDmP_WEtwhrSjxp7RsDdCeEqDUICIdkN-FRWic5KlbiUOsdxVqhZYJt1ywXxmJOUYss6F=s0-d-e1-ft
 
חזור
חלק עליון