וב'למכסה עתיק' (פר' חוקת) מובא שלמדרש רבה מלחמת סיחון הייתה באלול, ומלחמת עוג הייתה בתשרי. ובאגדת אסתר איתא שהיו בכסליו וטבת.
והנה תוס' (גיטין ס, ב ד"ה ופרשת) הביאו מחלוקת בבראשית רבה האם הלשון "אחר" הוא סמוך ו"אחרי" הוא מופלג, או להיפך "אחר" מופלג, ו"אחרי" סמוך [עיי"ש לגבי אחרי מות]. ולפי"ז המדרש רבה שס"ל שהיה באלול ותשרי יפרש כאן [לגבי ביאור התורה ע"י משה שהיה בא' שבט] "אחרי" הוא מופלג, ולאגדת אסתר שהיה בכסליו וטבת, "אחרי" הוא סמוך.
והנה תוס' (גיטין ס, ב ד"ה ופרשת) הביאו מחלוקת בבראשית רבה האם הלשון "אחר" הוא סמוך ו"אחרי" הוא מופלג, או להיפך "אחר" מופלג, ו"אחרי" סמוך [עיי"ש לגבי אחרי מות]. ולפי"ז המדרש רבה שס"ל שהיה באלול ותשרי יפרש כאן [לגבי ביאור התורה ע"י משה שהיה בא' שבט] "אחרי" הוא מופלג, ולאגדת אסתר שהיה בכסליו וטבת, "אחרי" הוא סמוך.