ביבי"א ח"ט סי' כ"ב הביא: "וכן אשירה לה' כי "גאה גאה" שניהם דגושים. מטה משה, הובא בשלמי צבור (דף ע ע"ג). ובכף החיים שם אות לח". ולכאורה אינו מובן, שכן בכל סידור ובכל חומש וכן ידוע לכולם, שהמילה הראשונה אינה מודגשת, ורק המילה השנייה הינה מודגשת, ומה התכוון כשאמר ששניהם דגושים?!
ובאמת, בשלמי צבור הנ"ל נכתב:
ולכאורה נראה מדבריו שנתכוון לומר שהאות ג' של המילה "גאה" השנייה היא דגושה אע"פ שלפניה יש את האות ה' של "גאה" הראשון, אך לא התכוון לאות ג' של ה"גאה" הראשון.
וגם במטה משה כתב:
ולא מוכח ולא נראה שהתכוון לג' הראשונה אלא לג' השנייה.
ואמנם בכף החיים הנ"ל כתב:
ולפי"ז באמת נראה שדיבר על שני הפעמים שכתוב "גאה גאה", אולם לפי מה שלפנינו וכן לפי המקורות שהביא לא נראה ככה. ולכאו' צ"ב על מש"כ בכה"ח ועכ"פ על מה שהביא בשמו שיבי"א שכתב להדיא ששניהם דגושים.
ובאמת, בשלמי צבור הנ"ל נכתב:
ולכאורה נראה מדבריו שנתכוון לומר שהאות ג' של המילה "גאה" השנייה היא דגושה אע"פ שלפניה יש את האות ה' של "גאה" הראשון, אך לא התכוון לאות ג' של ה"גאה" הראשון.
וגם במטה משה כתב:
ולא מוכח ולא נראה שהתכוון לג' הראשונה אלא לג' השנייה.
ואמנם בכף החיים הנ"ל כתב:
ולפי"ז באמת נראה שדיבר על שני הפעמים שכתוב "גאה גאה", אולם לפי מה שלפנינו וכן לפי המקורות שהביא לא נראה ככה. ולכאו' צ"ב על מש"כ בכה"ח ועכ"פ על מה שהביא בשמו שיבי"א שכתב להדיא ששניהם דגושים.